سرمربی سپیدرود رشت

اخراج من برنامه ریزی شده است | امیدوارم تماشاگرنماها درس گرفته باشند

نظرمحمدی با بیان اینکه در بازی با آلومنیوم اراک نیز داوری به ضرر سپیدرود بود، اظهار کرد: اخراج من از نیمکت سپیدرود برنامه ریزی شده است و ما سعی می کنیم این برنامه ریزی را بهم بزنیم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری سرمربیان دوتیم استقلال اهواز و سپیدورد رشت برگزار شد.

بابایی سرمربی استقلال اهواز با تبریک به هواداران و کادرفنی سپیدرود رشت بابت پیروزی در این دیدار، اظهار کرد: امیدوارم حداقل بین سپیدرود و ملوان یک تیم بالا بیاید.

وی با اشاره به اینکه تیم ما بدون استرس و خوب بازی کرد، اظهار داشت: متاسفانه داور در پنالتی اول اشتباه کرد و این موضوع شیرازه تیم ما را بهم ریخت و سبب شد که دست خالی رشت را ترک کنیم.

بابایی در پایان گفت: کسب این سه امتیاز را به تیم سپیدرود تبریک می گویم.

اخراج من برنامه ریزی شده است /امیدوارم تماشاگرنماها درس گرفته باشند

علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت ضمن تبریک به بازیکنان خود، اظهار داشت: بارش برف باعث شد که تمرینات خود را در سالن انجام دادیم و این موضوع روی بازی ما تأثیر داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف ما از این بازی کسب سه امتیاز بود و به آن رسیدیم اظهار کرد: صدر جدول را با قدرت به نفع خود کردیم و امیدواریم که در مسایل فنی پیشرفت کنیم.

نظرمحمدی گفت: انسجام دفاعی سپیدرود در چند بازی اخیر خوب بود و سعی می کنیم که کم کم مصلح را نیز به خط دفاعی اضافهکنیم.

سرمربی تیم سپیدرود با اشاره به اینکه ما از داوری همیشه متضرر شدیم، اظهار کرد: همیشه داوری به ضرر ما سوت زده و از داوری در این بازی نیز راضی نبودم زیرا داور جوان و کم تجربه بود.

وی با بیان اینکه در بازی با آلومنیوم اراک نیز داوری به ضرر سپیدرود بود، اظهار کرد: اخراج من از نیمکت سپیدرود برنامه ریزی شده است و ما سعی می کنیم این برنامه ریزی را بهم بزنیم.

نظرمحمدی با اشاره به بدهی های تیمش، گفت: محسن دلیر و علی نظیف کار به علت بدهی نمی توانند برای سپیدرود به میدان بروند.

سرمربی سپیدرود عدم حضور تماشاگران را به ضرر دانست و تصریح کرد: امیدوارم آن دسته اندک از تماشاگر نمایانی که کارهای ناشایست می کنند درس گرفته باشند و دیگر کاری نکنند که مانع حضور پرشور تماشاگران فهیم ما شوند.

 

Share