توسط دانش آموزان مقطع ابتدایی

نمایشگاه نقاشی از بناهای تاریخی و مناظر دیدنی رشت برگزار شد+ تصاویر

مایشگاه نقاشی از بناهای تاریخی و مناظر دیدنی رشت در سالن اجتماعات دبستان «سما» این شهر برگزار شد. این نمایشگاه توسط کودکان مقطع ابتدایی دبستان «سما» در سالن اجتماعات این آموزشکده برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایشگاه نقاشی از بناهای تاریخی و مناظر دیدنی رشت در سالن اجتماعات دبستان «سما» این شهر برگزار شد. این نمایشگاه توسط کودکان مقطع ابتدایی دبستان «سما» در سالن اجتماعات این آموزشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «مهرداد گلعلی پور» مدیر دبستان پسرانه «سما» هدف این نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان با بناهای شهر رشت، دانست و افزود: بچه های امروز از بناهای تاریخی و مناظر دیدنی رشت دور شده بودند با اجرای این طرح توانستیم دانش آموزان را با فضاهای تاریخی بیشتر آشنا کنیم و این فرصت را در اختیارشان بگذاریم تا مکانها را مشاهده کنند و آن ها را به تصویر بکشند.

وی افزود: بسیاری از والدین این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنا شدن فرزندانشان با شهر رشت و بناهای تاریخی آن دانستند.

مدیر دبستان پسرانه «سما» رشت حضور مسولین را باعث دلگرمی دانست و تصریح کرد: این حضور سبب می گردد تا این نوع طرح ها در بیشتر مدارس اجرا شود.

در ادامه این مراسم ایرج قربان نژاد، رییس ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهر رشت با تقدیر ازدست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه دهه فجر نزدیک است این روزهای پر غرور را به همه هم وطنان تبریک میگویم.

قربان نژاد با بیان اینکه همان طور که می دانید در کنار رسالت اصلی خود یعنی آموزش دادن و پرورش دادن رسالت مهمی دیگری نیز داریم و آن این است که دانش آموزان را برای زندگی بزرگسالی آماده می کند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان باید جایگاه خود را به خوبی در این جامعه پیدا کنند و این وظیفه ما است که راه درست را به آنها نشان دهیم.

وی با بیان اینکه باید استعدادهای مختلف دانش آموزان را شناسی کنیم، اظهار کرد: فرزندان ما همیشه زندگی ماشینی را دیدند اما با ترغیب چنین نمایشگاه هایی سبب ایجاد تحرک و رشد روحی آنها می شویم.

این نمایشگاه با همکاری واحد هنر دبستان «سما» برای ارتقا سطح فرهنگی دانش آموزان و آشنایی آنان با مکان های تاریخی برگزار شد.

Share