نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم گیلان در ۲۲ بهمن مقابله با توطئه‌های استکبار را فریاد می‌زنند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم انقلابی و بصیر گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با فریادهای خود ایستادگی و مقابله با توطئه‌های اخیر استکبار و صهیونیسم را خواستار می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله رضا رمضانی امروز در رشت اظهار کرد: سی‌وهشتمین سال پیروزی اراده امام و امت اسلامی را در حالی آغاز می‌کنیم که زنجیره‌ای از فتنه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، انقلاب شکوهمند اسلامی را مورد تهدید و تحریم خود قرار داده و تاکنون از اقدام به آن نتیجه‌ای نگرفتتند.

وی ادامه داد: تضمینی که خون پاک شهدا به ثبوت انقلاب اسلامی دادند تاریخ‌مند و مشروط به قدرشناسی و پاسداشت ارزش‌های به‌ثمر نشسته آن و همچنین خدمتگزاری خالصانه، مستمر، بی‌منت، ساده‌زیستی و دور از هر نوع تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری مسؤولان به مردم باوفا است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: بی‌تردید هدایت و نظارت مدبرانه رهبر معظم انقلاب بر تمام نظام از هر گونه بی‌تدبیری در مسیر الهی انقلاب و ارزش‌های والای آن که مورد غفلت و انحراف قرار گیرد جلوگیری کرده و نسبت به ادامه مسیر انقلابی آن تأکید دارند.

رمضانی با بیان اینکه مردم انقلابی و بصیر گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با فریادهای خود ایستادگی و مقابله با توطئه‌ای اخیر استکبار و صهیونیسم و همچنین سبک‌سری‌های سران آن را خواستار هستند، تصریح کرد: مردم انقلابی و بصیر گیلان نسبت به بقا و ثبوت انقلاب، پاسداری از نعمت ولایت، خون پاک شهدا و جاری و ساری بودن ارزش‌های والای به‌دست آمده، دست بیعت خود را به‌هم گره زده و مسؤولان را به مطالبه‌گری حقانیت نظام اسلامی از استکبار جهانی همراهی می‌کنند

Share