وزیر دفاع در گیلان

لزوم تربیت فرزندان بادانش و انقلابی | ایران دارای دمکراسی توام با معنویت است

دهقان تصریح کرد: ایران در کنار همه جریانهای ضد سلطه و کسانی که با ظلم مبارزه می‎کنند قرار دارند و همه آنها به ما تکیه دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با دهه مبارک فجر مراسم گازرسانی به ۸۰ روستای گیلان با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامیداشت و اظهار کرد: دهه فجر فرصتی را برای مسوولین فراهم می‎کند که دستاوردهای انقلاب و نظام را به مردم نشان دهند.

سردار حسین دهقان اظهار کرد: اگر به گذشته برگردیم و بدانیم که انقلاب با چه سختی و چه خون دادن هایی به اینجا رسیده است قدردان آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هر روز شاهد افتتاح یک پروژه بزرگ در ایران هستیم تصریح کرد: مردم نیز توقع دارند از اینکه بدانند برای تعالی جمهوری اسلامی مسولین چه می‎کنند.

دهقان بر لزوم افزایش نرخ رشد اقتصادی و توسعه کشور تاکید کرد و افزود: کشور ما در بعد علمی به دستاوردهایی خوبی دست یافته است و این به همت جوانان به دست آمده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران عضو باشگاه هسته ای جهان قرار گرفته است، اظهار کرد: دشمن نمی‎خواهد این گونه باشد و ملت این دستاورد را از آن خود می‌دانند.

دهقان از پیشرفت کشور در حوزه فضایی خبرداد و گفت: در حوزه عمرانی نیز در بالاترین سطوح قرار داریم. امروز در حوزه هوافضا بین سه کشوری هستیم که پرتاب فضایی داریم.

وی بر لزوم تربیت فرزندان بادانش و انقلابی تاکید کرد و گفت: مهمترین بخش استقلال بٌعد سیاسی است و ایران کشوری مستقل است و اجازه دخالت هیج کشوری را در مسائلش نخواهد داد.

وزیر دفاع گفت: ایران استقلال فرهنگی داشته و خود تولید کننده و مصرف کننده فرهنگ است.

دهقان تصریح کرد: ایران در کنار همه جریانهای ضد سلطه و کسانی که با ظلم مبارزه می‎کنند قرار دارند و همه آنها به ما تکیه دارند.

وی مردم سالاری را اصل نظام دانست و گفت: جمهوری اسلامی یک نظام متفاوتی به دنیا نشان داده است و فضای کشور یک فضای انسانی و معنوی و مذهبی است و دارای دمکراسی توام با معنویت است.

وزیر دفاع در پایان اظهار کرد: مردم ما می‎بینند که رهبران آنها در کنارشان هستند و در سخترین شرایط جامعه در کنار نظام و دولت خواهند بود.

Share