در جریان انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان :

رئیس هیات کشتی گیلان در سمت خود ابقا شد

با تشکیل مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی گیلان ، رئیس این هیات در سمت خود ابقاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، در جریان انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان که روز یکشنبه برگزار شد ، نقی هدایتی موفق شد نظر اعضای مجمع عمومی انتخابات این هیات را جلب کند و برای دومین بار متوالی به عنوان رئیس هیات کشتی گیلان انتخاب شود.
نقی هدایتی در جریان این انتخابات که در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد ، ۱۴ رای از ۱۹ آرای ماخوذه را کسب کرد و به عنوان رئیس هیات کشتی استان گیلان به کار خود ادامه خواهد داد.
همچنین رضا مودبی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات کشتی استان گیلان در جریان ابن انتخابات پنج رای کسب کرد ، مجید بابایی ، شهرام چمنی ، ابراهیم مهربان و سیدعبدالرضا میراعلمی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات کشتی استان گیلان قبل از آغاز رای گیری ، از این سمت انصراف دادند.
در انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان ، رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی ، مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات کشتی این استان حضور داشتند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در جریان این انتخابات گفت: رشته ورزشی کشتی بسیار مهم است چون پرافتخارترین رشته ورزشی در ایران محسوب می شود و در بین مردم جایگاه ویژه ای دارد و افتخارات زیادی را در المپیک و جهان کسب کرده است.
مسعود رهنما افزود: ما از کشتی گیلان انتظار کسب مدال در مسابقات آسیایی را داریم و همچنین مسئولان هیات کشتی گیلان باید چاره ای بیاندیشند تا نماینده ای در تیم ملی داشته باشیم تا در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ از استان گیلان کشتی گیری حضور داشته باشد.

Share