اظهارات شهرداردار منطقه 4 در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا

جرات داشته باشید و بگویید که اشتباه کردید | زمانی که کار می‎کردیم هیچکس بیدار نبود

مقصودی با بیان اینکه ۲:۳۰ شب به بعد به غیر ماشین های شهرداری و چند ماشین پلیس هیچ ماشین از هیچ دستگاهی نبود، تصریح کرد: وقتی صبح شد همه مسوولین به من زنگ زدند که چه خبر؟ دیشب چرا کسی بیدار نبود و همه خوابیده بودند.

اختصاصی  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با حضور تعدادی از مسئولان شهرداری رشت امشب در ساختمان شورا برگزار شد.

مقصودی شهردار منطقه چهار شهر رشت با بیان اینکه ۴۸ قبل از برف جلسه ای داشتیم و همه اطلاع داشتیم، اظهار کرد: هیچ بهانه ای نداریم که در خصوص بارش برف اطلاعی نداشتیم و کاملا آماده بحران بودیم

وی با بیان اینکه ما در زمان مناسب کار خود را شروع کردیم، اظهار داشت: در ساعت ۱۰:۳۰ شب برف خشک شد و این کار ما را سخت کرد، اظهار کرد: تا الان ما در رشت کولاک نداشتیم اما در ساعت ۱۲ شب کولاک شدیدی در رشت آمد و این باعث نگرانی ما شد.

مقصودی افزود: اولویت ما باز کردن معابر اصلی بود ولی ساعت ۱:۳۰ شب متوجه بسته شدن چند معبر اصلی شدیم بنابراین دستور دادیم که هیچ یک از نیروها در معابر فرعی نباشند و در محورهای اصلی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ۲:۳۰ شب به بعد به غیر ماشین های شهرداری و چند ماشین پلیس هیچ ماشین از هیچ دستگاهی نبود، تصریح کرد: وقتی صبح شد همه مسوولین به من زنگ زدند که چه خبر؟ دیشب چرا کسی بیدار نبود و همه خوابیده بودند.

شهردار منطقه چهار شهر رشت با اشاره به اینکه طبق دستور آقای ثابت قدم شریان ها اصلی را تا صبح باز کردیم و وارد شریان های فرعی نشدیم، اظهار داشت: بنده دست آن پاکبان و کارگر فضای سبز را می بوسم که تا صبح شاخه را می تکاندند.

وی ادامه داد: اگر کسی قصور داشته جرأت کند بگوید که قصور داشتیم ما هم مشکلاتی داشتیم، ماشین های ما خراب شد.

مقصودی با بیان اینکه شهرداری واقعا زحمت کشید و زمانی که کار می کردیم هیچکس بیدار نبود، اظهار داشت: بنده آدم کم تجربه ای نیستم و در برف ۹۲ از دست آقای استاندار لوح تقدیر گرفتم و می دانم که شهرداری بسیار خوب کار کرد البته قصوری نیز داشتیم.

Share