جعفرزاده در همايش تحقق آرمانهای انقلاب در دولت تدبير و اميد

به جز بنی‎صدر هیچ دولتی خائن نبود | با برجام به دنیا ثابت کردیم که حق با ماست

جعفرزاده اظهار کرد: دولتهای مختلفی پس از انقلاب روی کار آمدند و معتقدم به جز بنی صدر هیچ دولتی خائن نبود البته ممکن است هر دولتی اشتباهاتی داشته باشد ولی خائن نبود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش تحقق آرمانهای انقلاب در دولت تدبیر و امید در سالن اداره فرهنگ و ارشاد بندرانزلی با سخنرانی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی برگزار شد.

نماینده مردم رشت در این مراسم با بیان اینکه در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب می بایست بررسی کنیم که تا چه میزان به قول هایی که به مردم داده ایم عمل کرده ایم یادآور شد: راه پر فراز و نشیبی طی این ۳۸ سال سپری کردیم و سختی های زیادی کشیدیم.

به جز بنی صدر هیچ دولتی خائن نبود

جعفرزاده اظهار کرد: دولتهای مختلفی پس از انقلاب روی کار آمدند و معتقدم به جز بنی صدر هیچ دولتی خائن نبود البته ممکن است هر دولتی اشتباهاتی داشته باشد ولی خائن نبود.

این جانباز جنگ تحمیلی گفت: ۲۹ سال از مجروحیت من می گذرد و نیازی ندارم که بخاطر دنیا از اعتقاداتم حرف نزنم.

وی با اشاره به برجام تصریح کرد: من به منقدین برجام همواره می گویم که اگر برجام بد است برای آن چه جایگزینی دارید؟

نماینده مردم رشت با بیان اینکه قبل از برجام براساس بند ۷ منشور ملل متحد به شرایط نفت در قبال دارو و غذا نزدیک شده بودیم، گفت: من به دنبال دفاع از روحانی نیستم ولی می گویم گزینه دیگری غیز از برجام نداریم.

جعفرزاده با اشاره به مطرح شدن بحث فیش های نجومی اظهار کرد: در دولت قبلی فیش جعلی ارائه کردند و ۸۸ میلیارد تومان از خزانه دولت خالی شد اما کل رقم فیشهای نجومی ۲۳ میلیارد تومان بود.

وی افزود: ما مجبوریم پیگیر حقوق مردم باشیم و تمام تلاشمان را باید بکنیم که به آن ۸ سال برنگردیم.

جعفرزاده با اشاره به درگذشت رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام گفت: سرمایه های بزرگی چون آیت الله هاشمی را از دست دادیم بدون اینکه از پتانسیل او طی این سالها استفاده کنیم.

دولت روحانی دولت راستگویان است / با برجام به دنیا ثابت کردیم که حق با ماست

نماینده رشت با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع اظهار کرد: ما منتظریم تا یکایک بزرگان بمیرند و افسوس بخوریم. کشور مردان بزرگی را تربیت کرده و از همه پتانسیل های آن باید استفاده شود و نباید یک عده ای سیاه و سفید کنند.

جعفرزاده بر لزوم وحدت و همدلی و احترام به سلایق مختلف سیاسی تاکید کرد و گفت: همه باید زیر یک چتر قرار بگیریم.

وی افزود: ما با برجام به دنیا ثابت کردیم که حق با ماست و دیپلماسی دولت روحانی حقانیت ما را در دنیا ثابت کرد و امروزه در داخل باید بتوانیم از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم و کشور را برای گروهی خاص منحصر نکنیم.

این نماینده مجلس گفت: طرف مقابل ما اعتراف کرده که سرش کلاه رفته و این هنر بچه های ماست اما بعضی ها همسو با صهیونیستها به ترامپ پیام می دهند که برجام را پاره کن. برجام مانع از بیشتر خراب شدن کشور شد و نگذاشت این کشور وارد جنگ شود.

جعفرزاده با اشاره به فساد های دوران تحریم اظهار کرد: کسانی که عاشق تحریم هستند کاسبی های خود را کردند و امروز کسی نمی داند نفت و نفتکش و دکلش کجا رفت.

وی تصریح کرد: با وجود همه نقدهایی که به دولت داریم باید از آن حمایت کنیم و انصافا دولت روحانی دولت راستگویان است.

وجود عارف در مجلس یک سرمایه است/  فرمایشات رهبری فصل الخطاب است

نماینده مردم رشت با اشاره به ۲۲ بهمن اظهار کرد: من شک ندارم که این مردم فردا در راهپیمایی حضور خواهند داشت چرا که این مردم برای این انقلاب و نظام هزینه کرده اند و عاشق نظام و رهبری هستند اما نه براساس تعاریفی که گروهی خاص می گویند.

جعفرزاده وجود عارف در مجلس را یک سرمایه دانست و گفت: من هم افتخار می کنم که در قالب لیست امید به مجلس رفتم و وقتی در این قالب رفتیم مردم از ما انتطار دارند و باید متناسب با مطالبات مردم در مجلس عمل کنیم.

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم رشت با بیان اینکه من حتی به عملکرد خودم نیز نقد دارم اظهار کرد: ما شاگردان مکتب امام (ره) هستیم و برای من فرمایشات رهبری و راه امام فصل الخطاب است و رهبری بارها عنوان کرده اند که نمایندگان مجلس باید حرف بزنند.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: انتخابات سال ۹۶ فکر می کنم با وجود همه بی انصافی ها و بی اخلاقی ها انتخابات بسیار خوبی خواهد بود و همگی همانند سال ۹۲ و ۹۴ دوباره ید واحده خواهند شد و اختلافات را کنار گذاشته و به همه خوابهایی که دیده شده تا این دولت را به زمین بزنند مردم از این دولت حمایت کرده و چیزی را رقم خواهند زد که برخلاف انتظارات برخی دوستان باشد. امیدوارم انها نیز دست از لجبازی های بی مورد برداشته و نقدهای منصفانه داشته باشند.

انزلی نگین گیلان است

جعفرزاده انزلی را نگین گیلان دانست و گفت: ما به آن افتخار می کنیم و اعتقاد داریم که همواره مردم این شهرستان دارای فرهنگ بالایی هستند با اتفاقاتی که در آینده ای نه چندان دور می افتد تلاش کنیم تا کاستی های گیلان را برطرف کنیم و تحولات بسیار خوبی در گیلان رقم بزنیم.

روحانی بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است

نماینده مردم رشت تصریح کرد: تا روزی که هستم از مردم دفاع می کنم و همه باید دلشان برای کشور بسوزد.

وی افزود: هدف برخی افراد دلسرد کردن مردم و خصوصا جوانان است.

جعفرزاده با بیان اینکه گزینه بهتری به جز روحانی برای ریاست جمهوری وجود ندارد اظهار کرد: چنین رییس جمهوری که به این میزان تابع رهبری باشد در طول دوران انقلاب وجود نداشته است.

Share