گفتگو بر سر حمل و نقل و اقتصاد

نشست مشترک مجمع نمایندگان و استاندار برای بررسی سهم گیلان در بودجه سال آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست مجمع نمایندگان با استاندار گیلان شامگاه پنج شنبه در خصوص مسائل مختلف استان از جمله بودجه سال ۹۶ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست مجمع نمایندگان با استاندار گیلان شامگاه پنج شنبه در خصوص مسائل مختلف استان از جمله بودجه سال ۹۶ برگزار شد.

 محمد علی نجفی در پایان این نشست با بیان اینکه همه در تلاشیم تا از امتیازات لازم  در بودجه سال ۹۶ که اکنون در دستور کار مجلس قرار دارد برای توسعه گیلان بهره گیریم افزود: در این نشست مباحث بودجه جاری دستگاهها و به ویژه بودجه عمرانی در بخش های استانی ، ملی و ملی استانی و همچنین اعتبارات  سفر ریاست جمهوری بررسی شد.

وی با بیان اینکه امسال بدلیل کاهش درآمدهای کشور،دستگاهها با سختی هایی توانستند این مشکلات را سپری کنند افزود: در این نشست مقرر شد تا با کمک نمایندگان در جهت حل مشکلات این بخش تلاش کنیم.

دکتر نجفی جمع بندی این نشست در بخش تامین بودجه های عمرانی استان  را برگزاری جلساتی در سازمان برنامه و بودجه کشور و در مجلس عنوان کرد و افزود: همه دغدغه توسعه استان را دارند.

وی ابراز امیدواری کرد : به یاری خداوند با پیگیری های مشترک نمایندگان و مجموعه مدیریتی استان بتوانیم آنچه را که شایسته استان است تحقق بخشیم.

رییس مجمع نمایندگان استان نیز در این نشست با بیان اینکه در تلاش هستیم تا به اهدافی که برای توسعه استان داریم را به نتیجه برسانیم افزود :مباحث افزایش تولید، مباحث اشتغال، اقتصاد دریا محور، حمل و نقل هوایی – ریلی و دریایی از جمله مباحثی است که در تلاشیم آنچه را که  وظیفه ما است انجام دهیم.

اسدا… عباسی افزود : الحمدا… انسجام و همدلی خوبی میان مجمع نمایندگان و نماینده عالی دولت در گیلان وجود دارد که امیدواریم با این هماهنگی و تعامل به آنچه که حق و شایسته استان است دست یابیم.

Share