در جریان سفر به گیلان

فضای مجازی محور گفتگوی وزیر ارتباطات با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان

واعظی وزیر ارتباطات با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان با ظهیری مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا واعظی وزیر ارتباطات با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان با ظهیری مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی و ایجاد فضای پاک و سالم و تولید محتوای فاخر گفت: فضای مجازی باید در خدمت ترویج اعتقادات تشیع باشد.

واعظی افزود: فضای مجازی به سرعت درحال تحول است و و اثرات شگفت انگیزی در زندگی اجتماعی امروز دارد و صدا و سیما بستری ارزشمند برای پاسخ به شبهات القایی از سوی دشمن است.

وی ادامه داد: در این کارزار جنگ نرم فرهنگی در رسانه، هنر ما باید این باشد که از فضای مجازی و قابلیتها و کاربردهای آن نهایت استفاده را در خدمت اهداف دینی و انقلابی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی داشته باشیم.

وی در ادامه برای حمایت از تولید برنامه های فاخر با موضوع فضای مجازی درصدا و سیمای گیلان خبر داد و اظهار داشت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب سازمان صدا و سیما موتور محرکه و مشوق پیشرفت کشور است که به ویژه وظیفه پشتیبانی رسانه ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملت و نیز کمک به مدیریت های اجرایی در جهت تامین اهداف و اجرای سیاستهای کلان نظام را برعهده دارد.

ظهیری مدیرکل صدا و سیمای گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه پدیده نوظهور فضای مجازی به شدت روابط انسانی را تحت تاثیر قرار داده گفت: فضای مجازی در روزگار کنونی به عینه وارد زندگی افراد شده و به آن جهت می دهد و صدا و سیما به عنوان رسانه ملی به هیچ وجه نمی تواند از این فضا غافل باشد.

ظهیری افزود: فضای مجازی به میدان عمل بزرگی برای صدا و سیما تبدیل شده که به خصوص با حکم رهبرفرزانه انقلاب رسانه ملی باید حضور قوی و موثری در این فضا داشته باشد و رسانه استانی گیلان آمادگی کامل دارد که در این راستا یاری گر دولت باشد.

Share