دیارمیرزا گزارش می‌دهد

روز پرحادثه شهرستان تالش رقم خورد+ تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، برخورد ۳ دستگاه سمند، پیکان وانت و پراید در محور پره سر به تالش چند تن زخمی برجای گذاشت. افراد زخمی با حضور نیروهای امدادی پس از پانسمان اولیه با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شدند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، برخورد ۳ دستگاه سمند، پیکان وانت و پراید در محور پره سر به تالش چند تن زخمی برجای گذاشت.

این سانحه ۱۵:۴۰ عصر امروز در جاده جنگلی گیسوم و نزدیک روستای لطئین تالش روی داد. خودرو سمند که با سرعت زیاد در بریدگی این مسیر پس از برخورد با پیکان وانت، با جدول بتونی (نیوجرسی) نیز برخورد کرد. سرانجام این برخور زخمی شدن تمام ۵ نفر سرنشین سمند بود. افراد زخمی با حضور نیروهای امدادی پس از پانسمان اولیه با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شدند. راننده پیکان وانت نیز زخمهای سطحی در ناحیه سر داشت.

دومین سانحه رانندگی امروز این شهرستان نیز در حدود ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و در داخل شهر تالش روی داد. یک دستگاه خودروی ریو سفید رنگ در تقاطع خیابانهای کشاورز و جمهوری اسلامی(۲۰ متری) با یک دستگاه کامیون ولوو برخورد کرد که در اثر این برخورد خساراتی به خودرو ریو وارد شد. در این سانحه که تلفات جانی در بر نداشت این تقاطع برای ساعاتی مسدود شد.

گفتنی است مرکز راهنمایی رانندگی این شهرستان در فاصله ۲۰۰ متری محل حادثه قرار داشت.

 

Share