رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تالش خبرداد

یک بقعه جعلی در جوکندان تالش تخریب شد/چند جوان این بنا را ساخته بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تالش گفت: مقبره ای جعلی که در قبرستان قدیمی دهستان جوکندان تالش احداث شده بود، توسط این اداره تخریب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تالش گفت: مقبره ای جعلی که در قبرستان قدیمی دهستان جوکندان تالش احداث شده بود، توسط این اداره تخریب شد.۸۲۳۲۰۵۵۶-۷۱۱۹۷۳۴۶

حجت الاسلام سیدحامد میرحسینی اشکوری افزود: براساس گزارش های مردمی، چند جوان در ماه محرم در قبرستان قدیمی منطقه ارباسر جوکندان، ساختمانی را برای عبادت و دعا احداث کرده بودند و ادعا داشتند آنجا مدفن یکی از سادات قدیمی است.
وی اظهار کرد: از اعضای هیات امنای مسجد آن منطقه خواسته شد تا اطلاعات لازم را در خصوص ساختمان ساخته شده و محل آن ارایه کنند، اما آنها از ساخته شدن آن مقبره یا ساختمان اظهار ناراحتی کردند.
وی بیان کرد: با احراز ناراحتی هیات امنا از غیر واقعی بودن آن مقبره، از سازندگان آن خواسته شد نسبت به تخریب و جمع آوری آثار مقبره غیر واقعی اقدام کنند.
میرحسینی ادامه داد: عوامل اداره اوقاف و امور خیریه تالش با همکاری اعضای هیات امنای منطقه ارباسر جوکندان، سقف و پنجره های ساختمان یا مقبره غیرواقعی را جمع آوری کرده اند و بزودی دیوارها و سایر نشانه های آن را تخریب خواهند کرد.

۸۲۳۲۰۵۵۶-۷۱۱۹۷۳۴۷

Share