طبق اعلام هواشناسی گیلان

گزارش آخرین وضعیت هوای گیلان / خروج تدریجی سامانه بارشی و احتمال یخبندان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از تضعیف و خروج تدریجی سامانه بارشی در استان از امروز (پنجشنبه) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از تضعیف و خروج تدریجی سامانه بارشی در استان از امروز (پنجشنبه) خبر داد.photo_2016-11-24_13-35-00

مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار ، بارش متناوب و پراکنده برف یا مخلوط برف و باران در برخی نقاط مرکزی و شرقی استان است.
وی ادامه داد: این سامانه بارشی طی بعد از ظهر امروز، تضعیف و بتدریج از استان خارج خواهد شد اما از اواخر وقت امروز و طی جمعه و شنبه، یخبندان سراسری مورد انتظار است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی آسمان امروز استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، برخی نقاط مرکزی و شرقی بارش متناوب برف، مخلوط برف و باران، طی بعد از ظهر کاهش ناپایداری و بتدریج کاهش ابر، در مناطق غربی صاف تا نیمه ابری، اواخر وقت یخبندان عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، همراه با یخبندان پیش بینی کرد.
غلامی گفت: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با شش درجه سلسیوس مربوط به بندرانزلی و کمینه دما با ۱۳ درجه زیرصفر مربوط به دیلمان بوده است.
وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب دو و صفر درجه ثبت شده است.

Share