در جلسه ستاد بحران شهرستان ماسال مطرح شد

بخشدار مرکزی ماسال منصوب و معارفه شد/آمادگی کامل ادارات ماسال جهت مقابله با بحران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قاسم نژاد با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش های اداره راه تمامی معابر اصلی شهرستان باز است، اظهار داشت: به لحاظ ذخیره ی مواد غذایی در شهرستان مشکلی نداریم و ۲۵ واحد نانوایی دوگانه سوز آمادگی دارند که در صورت هر گونه قطعی احتمالی گاز با استفاده از سوخت جایگزین به مردم خدمات ارائه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار ماسال از آمادگی کامل ادارات دولتی و بخش خصوصی شهرستان جهت مقابله با بحران خبر داد.mohamed

محمود قاسم نژاد در جلسه ی ستاد بحران شهرستان ماسال، با اشاره به بارش های برف در مناطق کوهستانی و جلگه ای این شهرستان، گفت: هر چند بنا به اعلام سازمان هواشناسی این جبهه ی هوای سرد به زودی از منطقه خارج می شود اما همه ی ادارات و نهادهای ستاد مدیریت بحران باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم وجود کشیک در ادارات شهرستان برای مواقع اضطراری، از آموزش و پرورش خواست: ضمن نظارت بر ساختمان مدارس به مدیران مدارس ابلاغ کنند تا در جهت جلوگیری از آسیب به مدارس نسبت به برف روبی سقف بام مدارس اقدام نمایند.

فرماندار ماسال با بیان اینکه در چند روز گذشته بیش از ۱۱۰ هزار لیتر نفت در سطح روستاهای شهرستان توزیع شده است، افزود: با تدبیر شرکت نفت، سهمیه ی هر کالابرگ نفت از ۲۲۰ به ۴۴۰ افزایش یافته است تا بتوان از این طریق خانوارهای فاقد کالابرگ نفت نیز بتوانند از نفت برخوردار شوند.

قاسم نژاد با بیان اینکه  خوشبختانه با تلاش های اداره راه تمامی معابر اصلی شهرستان باز است، اظهار داشت: به لحاظ ذخیره ی مواد غذایی در شهرستان مشکلی نداریم و ۲۵ واحد نانوایی دوگانه سوز آمادگی دارند که در صورت هر گونه قطعی احتمالی گاز با استفاده از سوخت جایگزین به مردم خدمات ارائه نمایند.

وی همچنین بر لزوم آمادگی کامل آمبولانس ها و مرکز پزشکی درمانی جهت ارائه ی خدمات در هنگام بحران تاکید کرد و از جمعیت هلال احمر شهرستان خواست: تیم های امدادی خود را جهت امداد رسانی در مواقع بحرانی و تامین بسته های غذایی اضطراری در حالت آماده باش کامل قرار دهند.

mohamnamedفرماندار ماسال همچنین در انتهای این جلسه با معرفی محمد ابروفراخ به عنوان بخشدار مرکزی ماسال برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

بخشدار جدید ماسال نیز در این جلسه با تشکر از حسن اعتماد استاندار گیلان و فرماندار ماسال اظهار داشت: امیدواریم به عنوان سربازی فداکار بتوانیم در خدمت مردم باشیم و در راستای اهداف والای نظام مقدس اسلامی و دولت تدبیر و امید حرکت نماییم.

محمد ابروفراخ ابراز امیدواری کرد: در سایه ی تعامل با سایر ادارات و نهادهای شهرستان بتوانیم کارنامه ی قابل قبولی از خود در شهرستان به جای بگذاریم.

شایان ذکر است محمد ابرو فراخ فرزند شهید پاسدار سردار نادر ابروفراخ از شهدای گرانقدر دفاع مقدس استان گیلان است، وی دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی زراعت و کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی است و عنوان  کارشناس امنیتی و انتظامی استانداری گیلان و کارشناس عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شفت را در کارنامه ی کاری خود دارد.

ابروفراخ از ظهر امروز و پس از معارفه ی داخلی با حضور همکاران فرمانداری و بخشداری مرکزی کار رسمی خود را در به عنوان بخشدار مرکزی ماسال آغاز نمود.

 

Share