در آئینی با حضور نمایندگان شستا

اعضای هیات مدیره شرکت صنایع چوب اسالم معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در آئینی با حضور نمایندگان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت صنایع چوب اسالم شهرستان تالش معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایرنا، میرسعیدی نماینده هلدینگ شستا در آئین معارفه اعضای جدید شرکت صنایع چوب اسالم در محل این شرکت، گفت: برای توسعه و رونق صنایع چوب اسالم تلاش می کنیم و با فروش اموال غیر مولد به افزایش سرمایه و راه اندازی طرح های جدید در آن اقدام خواهیم کرد.
وی با قدردانی از زحمات هیات مدیره قبلی افزود: انتظار می رود با همکاری اعضای جدید هیات مدیره و شستا، صنایع چوب اسالم به تناسب شهرتی که دارد رونق لازم را باز یابد.
در این آئین گل محمد بامری به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل و پورموسی و وحید عبادی نیز به عنوان اعضای هیات مدیره صنایع چوب اسالم معرفی شدند و از بخش های مختلف کارخانه چوب اسالم بازدید به عمل آمد.
نماینده مجلس شورای اسلامی به مدت یک دوره، مشاور وزیر، مدیر بازرسی شستا و معاون سیاسی استانداری گیلان از سوابق کاری گل محمد بامری است.
شرکت صنایع چوب اسالم با بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت از بزرگترین شرکت های صنعتی استان گیلان است و تا چند سال گذشته محصولات خود را با عنوان صنایع چوبی اسالم که به برند تجاری تبدیل شده، عرضه و به برخی از کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا صادر می کرد و به عنوان قطب کارگری استان گیلان و شهرستان اسالم محسوب می شد؛ این شرکت اکنون به دلیل تنگناهای مالی با مشکلاتی نظیر تعویق پنج ماه حقوق و مطالبات کارگران روبروست و شستا برای احیای مجدد آن تلاش می کند.
شهر اسالم با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان تالش در استان گیلان است.

Share