از واگذاری بیش از ۵ هزار فقره کنتور آب شرب تا پرداخت غیرحضوری قبوض آب توسط روستاییان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵ هزار نفر از روستاییان گیلان از انشعاب آب شرب برخوردار شدند گفت: در سال جاری بیش از ۵ هزار فقره کنتور آب شرب به روستاییان این استان واگذار شد که بیشترین تعداد مربوط به شهرستان لاهیجان با ۷۹۰ فقره بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵ هزار نفر از روستاییان گیلان از انشعاب آب شرب برخوردار شدند گفت: در سال جاری بیش از ۵ هزار فقره کنتور آب شرب به روستاییان این استان واگذار شد که بیشترین تعداد مربوط به شهرستان لاهیجان با ۷۹۰ فقره بوده است. ۲۰۱۵۰۸۲۷۱۰۲۹۲۶_amini_6936

محمدعلی فرّامینی افزود: واگذاری این تعداد انشعاب نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر چندانی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان کنونی ۲۷۳ هزار و ۸۱۱ مشترک روستایی در گیلان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از جمع آوری و ساماندهی کنتورهای خراب آب شرب در روستاهای این استان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۱۷۰ فقره از کنتورهای خراب آب شرب روستایی در گیلان ساماندهی شد.

وی تصریح کرد: شهرستان تالش با جمع آوری و ساماندهی ۲۰۱ فقره از کنتورهای خراب، بیشترین عملکرد را در این بخش به خود اختصاص داده است.
گیلان دارای ۲۷۳ هزار و ۸۱۱ مشترک آب شرب روستایی می باشد.

فرّامینی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲۵۴ هزار و ۲۵۶ فقره قبض برای مشترکین روستایی آب شرب صادر شد، افزود: همه ی روستاییان گیلانی در طول سال جاری قبوض خود را با استفاده از روش های غیرحضوری پرداخت کردند.
وی، با قدردانی از مشترکین روستایی درخصوص پرداخت غیرحضوری قبوض آب شرب، گفت: سامانه ی تلفنی ۱۵۲۳، خودپردازهای بانکی و پرتال شرکت آبفار گیلان از جمله راه های پرداخت غیرحضوری قبوض آب شرب روستاییان استان است.

هم اکنون ۲۷۳ هزار و ۸۰۰ مشترک روستایی در گیلان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند.

Share