سیدمصطفی رضازاده در گفتگو با دیارمیرزا

آرمین هادی پور مورد بی‎مهری قرار گرفته/ شهردار رشت موافق هدیه ۱۰ میلون تومانی است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضازاده به کاهش میزان هدیه نقدی شورا به هادی پور اشاره می کند و می گوید: شهردار رشت و آن دسته از اعضایی که خردادماه در باشگاه عقاب المپیک حضور پیدا کرده بودند هنوز هم موافق اهدای کمک ۱۰ میلیون تومانی به این قهرمان ارزنده هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تجلیل از قهرمانان رشته های ورزشی که در بازی های آسیایی و جهانی برای استان افتخارآفرینی کرده اند یکی از موضوعاتی است که همواره سبب افزایش انگیزه ورزشکاران می شود.
photo_2016-12-01_12-42-54
درحالی که بی مهری به آرمین هادی پور قهرمان طلایی گیلان در رقابت های آسیایی ادامه داشت، خردادماه سال جاری سید‌محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، به همراه مظفر نیکومنش، رضا رسولی، سید رضا موسوی روزان، فرانک پیشگر برای قدردانی از آرمین هادی پور  تکواندوکار گیلانی که در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مدال طلا شد در باشگاه عقاب المپیک رشت حضور پیدا کرده و از او تجلیل کردند و در همان مراسم نیز گفته شد که برای حمایت از این نخبه گیلانی تکواندو مبلغ ۱۰ میلیون تومان نیز به این ورزشکار ارزنده گیلانی اهدا خواهد شد.

اما در نهایت در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر رشت بنا به پیشنهاد کمیسیون مربوطه شورای شهر هدیه ۱۰ میلیون تومانی شهرداری به ۳ میلیون تومان کاهش پیدا کرد و تصویب شد.

آرمین هادی پور مورد بی‎مهری قرار گرفته است

photo_2016-12-01_12-42-43در همین راستا سیدمصطفی رضازاده استاد برجسته هنرهای رزمی و مربی آرمین هادی پور در گفتگو با دیارمیرزا بر لزوم حمایت از قهرمانان ورزشی تاکید کرد و گفت: هادی پور بعد از سعید حسنی پور طی ۲ سال اخیر در ره سنی بزرگسالان تنها طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده است.

وی افزود: همواره از شهرداری و شورا انتظار می رود که از قهرمانان ورزشی رشت حمایت کنند. آرمین هادی پور قهرمان ملی ماست اما تاکنون مورد بی‌مهری شدید قرار گرفته و هیچ کسی او را مورد حمایت قرار نداده است.

رضازاده به کاهش میزان هدیه نقدی شورا به هادی پور اشاره می کند و می گوید: شهردار رشت و آن دسته از اعضایی که خردادماه در باشگاه عقاب المپیک حضور پیدا کرده بودند هنوز هم موافق اهدای کمک ۱۰ میلیون تومانی به این قهرمان ارزنده هستند اما شواهد نشان می دهد که رئیس پیشین شورای شهر رشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با این موضوع موافقت نکرده اند و ده میلیون تومانی را به سه میلیون کاهش دادند.

۲۳۵۲۵۲۶۸۲

Share