فرمانده آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا:

آثار معنوی زیارت قبور اهل بیت (ع) تا ابد ماندگار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم استقبال از زائرین عتبات عالیات و کربلای معلی با حضور امیر فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم استقبال از زائرین عتبات عالیات و کربلای معلی با حضور امیر فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا برگزار شد.hasaninamed

در این مراسم امیر حسنی مقدم ضمن ابراز خرسندی از حضور ۵۵ نفر از کارکنان این فرماندهی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: بسیار خرسندیم که توفیق زیارت عتبات عالیات و کربلای معلی نصیب شما برادران شد.

فرمانده آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا، اربعین امام حسین (ع) را یک حرکت نمادین مملو از عشق و ایمان دانست که انسانهای بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود می کشاند.

وی با اشاره به تلاش برخی از کشورها برای تضعیف و کم اهمیت جلوه دادن این رویداد عظیم تاریخی تصریح کرد: آنها تلاش کردند سندیت این حرکت را زیر سوال ببرند، اما نمی دانستند که زیارت قبور اهل بیت (ع) به سندیت بستگی ندارد بلکه به آثار معنوی آن است.

حسنی مقدم در پایان خطاب به زائرین حسینی گفت: اقدام شما یک حرکت با عشق و علاقه و ایمان بود، لذا خداوند توفیق بزرگی را نصیب شما کرد و آن هم بهره گیری از فیوضات ارزشمند این سفر معنوی است.

Share