عضو شورای شهر تالش در گفتگو با دیارمیرزا:

شهرداری نقشی در احداث کمربندی تالش ندارد/ شهردار تالش صرفا دغدغه های مردم را مطرح کرد/عملکرد مثبت و قابل دفاع شهردار موجب تغییر چهره تالش شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یوسفی در خصوص خبر مطرح شدن مخالفت حسن محمدپور با احداث کمربندی تالش تصریح کرد: وی در گزارش خود به عنوان یک مسوول شهری دغدغه های ترافیکی، اقتصادی و اجتماعی شهر تالش را بیان کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا یوسفی طولارود عضو شورای شهر تالش طی گفتگوی تلفنی با دیارمیرزا در خصوص جلسه شورا با نماینده مردم این شهرستان در مجلس اظهار کرد: این جلسه صرفا پیرامون مشکلات عمده تالش که در حوزه اختیارات سازمان شهرداری بود برگزار شد.photo_2016-11-11_18-11-54

یوسفی در خصوص خبر مطرح شدن مخالفت حسن محمدپور با احداث کمربندی تالش تصریح کرد: وی در گزارش خود به عنوان یک مسوول شهری دغدغه های ترافیکی، اقتصادی و اجتماعی شهر تالش را بیان کرد.

وی متذکر شد: احداث کمربندی در شهر تالش از سالها پیش مطرح بوده و یک پروژه ملی در دست ساخت است که از سوی وزارت راه و شهرسازی اجرا می شود و شهرداری نقشی در اجرای این پروژه ندارد تا مخالفتی در این زمینه داشته باشد.

این عضو شورای شهر تالش اضافه کرد: محمدپور در این جلسه به اولویت های کاری در زمینه حل مشکلات ترافیکی تالش پرداخت و احداث ۲ پل در ۲ سوی پل بزرگ و تعریض این پل قدیمی را دارای اهمیت و اولویت ذکر کرد.

یوسفی با بیان اصلاح مسیر کمربندی تالش از میدان امام حسین شهر تالش به ابتدای طولارود در محدوده بخش مرکزی به عنوان مسیر ورودی و خروجی آن در ابتدای منطقه جوکندان( استخر بابا اسماعیل) و زیان های این اصلاح مسیر برای اقتصاد این شهر گفت: دیدگاه شهردار تالش این است که با وجود این مسیر میلیونها مسافر و عابر این مسیر هرگز از شهر تالش عبور نخواهند کرد.

این عضو شورای شهر گفت: شهردار ایجاد یک ووردی مناسب با فضای سبز با نورپردازی زیبا و در شان شهر تالش را خواستار شد که یک خواسته عمومی از سوی تمام اعضای شورا و شهردار برای داشتن شهری با کاربری گردشگری است.

وی متذکر شد: اطلاق مخالفت شهردار با کمربندی تالش صحت ندارد و هیچ مخافت علنی با این موضوع صورت نگرفته است و برخی رسانه ها با مطرح کردن و دامن زدن به آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، به دنبال بهره برداری های خاص بودند.

عضو شورای شهر تالش به عملکرد مثبت و قابل دفاع شهردار این شهر پرداخت که موجب تغییر چهره تالش شده است.

Share