بابک کاظمی

جعفرزاده سند زنده انقلاب است/با هتاکی و دروغ نمی‎توان خدشه‎ای در ولایتمداری ایشان وارد کرد

شما بعنوان سند زنده ی انقلاب و بعنوان نماینده ولایی شناخته شده اید و هر روز هم خوشبختانه بر جمع حامیان ولایتمدار شما افزدوه میشود.

در چند روز اخیر بعد از نطق تاریخی دکتر غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی نماینده ولایتمدار شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزرای پیشنهادی که باعث ایجاد امید و زنده شدن تدبیر در بین افکار عمومی گردید تا جایی که از جای جای ایران اسلامی مردم ولایتمدار به دکتر جعفرزاده و دکترجعفرزاده ها تحسین گفتند و این افتخار بزرگ نصیب مردم ولایتمدار گیلان گردید که مدرس زمان را به بهارستان فرستاده اند ولی متاسفانه باتوجه به تنگ نظری وحسادتی که در بین برخی از مخالفان دکتر جعفرزاده خصوصا درگیلان وجود دارد و این افراد و اشخاص باتوجه به اینکه اکثر تریبون ها را در اختیار دارند مسایل و موارد را مغرضانه و وارونه به اطلاع مخاطبین رساندند و گاها بی حرمتی ها و هتاکی ها خودشان را به اندازه ای بی ادبانه و مغرضانه نشان دادند که موجب جریحه دارشدن افکار و احساسات عمومی در بین مردم خصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گردیدند.photo_2016-03-14_09-19-05-400x300
بی شک برهمگان آشکار و محرز است که دکتر جعفرزاده ایمن ابادی یکی از نمایندگان ولایتمدار مجلس است و بارها درصحبت ها و نطق های ایشان این واژه نمود پیدا می کند و حتی در نطق اخیرش نیز بارها از واژه ولایت استفاده نمودند چون اعتقاد قلبی به ولایت دارند.
دلواپسان مغرض و مخالفان بی بصیرت متوجه باشند که دکترجعفرزاده ها سال ها قبل زمانی که برخی از مخالفانش شاید تا امامزاده هاشم هم نرفته بودند ایشان درمناطق جنگی کشور مشغول دفاع از ناموس و کیان کشور بودند و ۷۰درصد از جان خود را فدای انقلاب نمودند و همیشه هم به جانباز بودن و تقدیم بدن و جانش دردفاع از انقلاب و رهبر افتخار میکند.
مخالفان بدانند که که افرادی مثل جعفرزاده ها ولایتمداری خودشان رادر عمل ثابت نموده اند و با هتاکی و دروغ و تشویش اذهان عمومی نمی توان خدشه ای در ولایتمداری ایشان وارد نمایند.
مغرضین بدانند ایشان بعنوان سرباز ولایت سوار برقطار ولایت هست و با این مخالفتهای مخالفین از قطار ولایت پیاده نخواهند شد.
دلواپسان عزیز شما ازمردم گیلان بابت نطق دکترجعفرزاده نباید عذرخواهی می کردید شماها باید سالهای قبل بعلت عدم شایستگی و نداشتن توانمندی در دفاع ازحق مردم گیلان عذرخواهی می نمودید. قدرت و توانمندی و شایستگی و ولایتمداری دکترجعفرزاده باعث شده که نالایق بودن شماها مشهود شود و این مسئله باعث حسادت در بین شماها و همراهانتان گردیده است تا دست به انواع بداخلاقی های سیاسی بزنید. نماینده رای اول گیلان منتخب همین مردم ولایتمدار است چون موکلین دکترجعفرزاده برتعهد ایشان برولایت اعتقاد دارند و هر روز هم برحامیان ولایی ایشان افزوده می‎شود.
دوستان ای کاش عینک بدبینی را برداریم و درمورد افراد و اشخاص مغرضانه قضاوت ننماییم وسعی در ایجادوحدت و همدلی درکشور و استانمان گیلان بشیم اگر واقعا بدنبال پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و استانمان هستیم چون کشور بیشتر از همه به اتحاد و وفاق نیاز دارد.
نکته ی اخر اینکه دکترجعفرزاده ی عزیز واقعا بعنوان یک جانباز ارزشی و ولایی برای حضرتعالی بسیار سخت و بغرنج است که ولایت پذیری شما مورد تشکیک توسط عده ای که مغرضانه قضاوت می کنند و نسخه های اشتباه می پیچند. هرچند متاسفانه این بداخلاقی های سیاسی درکشور توسط احمدی نژاد و طرفدرانش بنیان نهاده شده و شماهم به فراخور زمان بعلت توانمندی درایت و شایستگی که داشتید و دارید مورد هجمه قرار گرفته اید ولی مطمئن باشید که دربین افکار و اذهان عمومی کشور و استان شما بعنوان سند زنده ی انقلاب و بعنوان نماینده ولایی شناخته شده اید و هر روز هم خوشبختانه بر جمع حامیان ولایتمدار شما افزوده میشود.

بابک کاظمی

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share