در مراسم تجلیل از قهرمانان میادین ورزشی انزلی عنوان شد

۷۰ درصد قهرمانان استان گیلان انزلی‌چی هستند/ قهرمان بودن شاخصه انزلی است+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با بیان اینکه ۷۰ درصد قهرمانان استان گیلان اهل انزلی هستند اظهار کرد: هر مقدار در بخش ورزش سرمایه گذاری کنیم کم بوده زیرا ورزش موجب نشاط در شهر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تجلیل از قهرمانان میادین ورزشی انزلی در عرصه های ملی و بین المللی در ساختمان شهرداری این شهر برگزار شد.photo_2016-10-02_18-04-00

به گزارش خبرنکار دیارمیرزا از انزلی، در این مراسم از میثم علیپور قهرمان والیبال نشسته پارالمپیک، مهدی پور رهنما قهرمان تکواندو پارالمپیک، نازنین ملائی قهرمان قایقرانی روئینگ آسیا، فرید بلوکباشی قهرمان فوتبال ساحلی آسیا و الیاس اقلیمی مربی تیم ملی قایقرانی در المپیک تقدیر و تشکر بعمل آمد.

قهرمان بودن شاخصه انزلی است

شهرداری انزلی یکی از شاخصه های این شهر را قهرمان پرور بودن آن دانست و گفت: انزلی بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب دادیم کرده است.

رضا پورشعبان با اشاره به افتخارآفرینی های ورزشکاران گفت: فرید بلوک باشی در جهان و آسیا افتخار آفرینی کرده و علیپور علیرغم همه فشارها پرچم جمهوری اسلامی را در المپیک به اهتزاز در آورد.

وی با اشاره به تعامل خوب شهرداری با اداره ورزش جوانان گفت: هر کجا تیم ملی حضور داشته باشد انزلی چی نیز عضو آن تیم بوده است.

شهردار انزلی با تاکید بر لزوم تجلیل از قهرمانان ورزشی اظهار کرد: سالن زورخانه، شطرنج و کشتی با اعتبار یک میلیارد تومانی و با کمک نماینده این شهرستان در مجلس در حال احداث و تکمیل است.

۷۰ درصد قهرمانان استان گیلان انزلی‌چی هستند

حسن خسته بند با قدردانی از اداره ورزش و جوانان انزلی اظهار کرد: بچه های شهر ما قهرمان فقط نیستند و روحیه پهلوانی نیز دارند زیرا قهرمانان زود فراموش میشوند ولی پهلوانانی نظیر سیروس قایقران و تختی همواره در یادها می مانند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد قهرمانان استان گیلان اهل انزلی هستند اظهار کرد: هر مقدار در بخش ورزش سرمایه گذاری کنیم کم بوده زیرا ورزش موجب نشاط در شهر خواهد بود.

نماینده مردم انزلی گفت: اشتغال قهرمانان بزرگتری معضل موجود است که در مجلس این موضوع را پیگیری می کنیم.

tel final1

Share