فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان خبر داد :

سارقان کارخانجات برنجکوبی لاهیجان دستگیر شدند/سارقان۳۴ و ۵۱ ساله به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارقان کارخانجات برنجکوبی این شهرستان با۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارقان کارخانجات برنجکوبی این شهرستان با۶ فقره سرقت خبر داد.

___________سرهنگ محمود قاسمی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشرح خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت برنج و شلتوک از کارخانجات برنجکوبی در شهرستان لاهیجان ، رسیدگی به موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی  وپیگیری دقیق سرقت ها  وبا انجام تحقیقات نامحسوس وکارهای فنی اطلاعاتی موفق گردیدند سارقان را که با یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید اقدام به سرقت می نمودند؛شناسایی نمایند.

سرهنگ قاسمی افزود: ماموران در یک عملیات موفق پلیسی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و خودروی پژو پارسی که با آن اقدام به سرقت می نمودند نیز کشف و  متهمان را جهت تحقیقات تکمیلی به مقر آگاهی شهرستان دلالت دادند.

قاسمی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و پلیسی به ۶ فقره سرقت از کارخانجات برنجکوبی شهرستان لاهیجان اعتراف نمودندبیان داشت: سارقان۳۴ و ۵۱ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه راهی زندان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند .

tel final1

Share