شکری در جلسه بررسی مشکلات راه های شهرستان های تالش و رضوانشهر

اعتبار ۱۳ میلیاردی کمربندی تالش صرف پل آستانه شد/مخالف دولت نیستم چرا که معتقدم مخالف دولت ضد انقلاب است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شکری به درگیری مردم و مسوولین در مورد وضعیت جاده های تالش پرداخت و گفت: کنارگذر اسالم نزدیک به ۱۴ سال است که اجرای آن آغاز شده که نباید احداث می شد و امروز نقطه ای در این محور به تقاطع مرگ شهرت یافته است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود شکری نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات و موانع موجود برای ساخت مسیر پونل به آستارا در محدوده تالش که در فرمانداری تالش برگزار شد، گفت: من از تشکیل این جلسات قصد هیچ گونه تبلیغی ندارم چرا که زمان انتخابات نیست و هیچ رسانه جمعی اعم از سایت، روزنامه و هفته نامه نیز در اختیار ندارم.
photo_2016-10-17_09-21-31
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر افزود: باید از پیمانکاران و مشاوران و مسوولان مربوطه پرسید که چرا این محور تکمیل نمی شود و چه مانعی بر سر اجرای این مسیر قرار دارد.

هر بار که اعتبار درخواست کردیم گفتند خزانه کشور خالی است

شکری به درگیری مردم و مسوولین در مورد وضعیت جاده های تالش پرداخت و گفت: کنارگذر اسالم نزدیک به ۱۴ سال است که اجرای آن آغاز شده که نباید احداث می شد و امروز نقطه ای در این محور به تقاطع مرگ شهرت یافته است. وی همچنین از عدم تکمیل پل رو گذر این محور به شدت انتقاد کرد.

نماینده تالش همچنین از مشاورین نیز گلایه هایی داشت و گفت: باید در انتخاب مشاورین دقت شود تا مشخص شود پول به چه کسانی پرداخت می شود و نتیجه کار چیست.

شکری در موارد مطرح شده در خصوص عدم تخصیص اعتبار در طی ۷ ماه گذشته گفت: هر بار که اعتبار درخواست شده در جواب با عبارت اینکه خزانه کشور خالی است مواجه می شویم ولی وزیر نفت خبر از فروش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت در روز می دهد که با وضعیت مشابه در صورت فروش ۵ میلیون بشکه ای نیز اعتبار تخصیص نخواهد یافت.

photo_2016-10-17_09-21-10وضعیت نامطلوب روشنایی مسیر پونل – آستارا

وی به یک نمونه از مشکلات مطرح شده اشاره کرد و گفت: اظهار می شود که آزادسازی در یک نقطه نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است و این کار هر بار به دلیل عدم این تخصیص محقق نمی شود.

این نماینده مجلس به انتطارات روز افزون مردم پرداخت و به روسای شرکت های ایران پل و چولاب، پیمانکاران محور کمربندی پره سر و تالش – آستارا اظهار کرد: قرار داد این شرکتها یک تاریخ آغاز و پایان دارد.

شکری در مورد وضعیت نامطلوب روشنایی مسیر پونل – آستارا، خطاب به علیرضا محفوظی معاونت امور مجلس و استانهای وزارت راه و شهرسازی گفت: یک شب در این مسیر تردد کنید و ببینید روشنایی این مسیر مطلوب نیست و در تاریکی شب همچون جهنم است که فقط ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبار تخصیص یافته به پیمانکار مربوطه پرداخت شده است.

وی همچنین از مجریان این طرح به دلیل تردد احشام سرگردان در کنار خیابانها برای چرا در میان علفهای روییده در بین نیوجرسی های جدا کننده به شدت انتقاد کرد.

اعتبار ۱۳ میلیاردی کمربندی تالش صرف پل آستانه شد

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر از صرف اعتبار ۱۳ میلیاردی کمربندی تالش در پل آستانه خبر داد که توسط دکتر نوبخت مصوب شده بود.

این نماینده مجلس پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۸۰ درصدی مسیر ارتباطی پونل – آستارا را یادآور شد که باید در زمان مورد نظر به اتمام برسد و مردم امروز از نماینده و مسوولان مطالبه می کنند.
شکری در مورد نسبت دادن مخالفت با دولت به وی گفت: من به هیچ وجه مخالف دولت نیستم چرا که معتقدم مخالف دولت ضد انقلاب است و اظهارات من در رفع مشکلات به نفع دولت است.

وی افزود: سو استفاده گر بی هویت خود را به دولت وصل می کند و ادعای حمایت از دولت دارد.

 

tel final1

Share