تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان برگزار شد

کریمیان: به راحتی مرا قضاوت می‌کردند/ ماندم تا به وظیفه انقلابی خودم عمل کنم

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا، مسوول سابق دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از رفتن من خوشحال و بسیاری نیز نارحت هستند, گفت: در سالهای گذشته می‌خواستند مرا تودیع کنند اما دیدم اگر بروم بسیاری به اهداف خود خواهند رسید پس ماندم تا به وظیفه انقلابی خود عمل کنم.

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا، در مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد حجت الاسلام داوود رنجبران با بیان اینکه در نهاد رهبری فرصت فعالیت برای هیچ کس تمام نمی شود اظهار کرد: فقط فرصت جدیدی برای دیگران ایجاد می شود.۱۳۹۰۰۵۰۵۱۴۴۶۳۰

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, معاون پژوهشی و آموزشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری از وظایف مهم نهاد رهبری در دانشگاهها را انتشار دغدغه های رهبری در مورد پایبندی به ارزشهای اسلامی و انقلابی به دانشجویان است دانست و افزود: رهبر انقلاب اسلامی برای انقلابی بود شاخصه هایی را مطرح کردند که از مهمترین این شاخصه ها میتوان ساده زیستی، باور داشتن اسلام، داشتن همت بلند برای رسیدن به آرمان های بلند انقلابی، استکبار ستیزی و عاقلانه عمل کردن را اشاره نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه اول انقلاب مشخصه فرد انقلابی ساده زیستی با پوششی بسیار معمولی بود گفت: امروز مقام معظم رهبری فیش های نجومی و اشرافی گری را زیببنده افراد انقلابی نمی‎دانند و این را بارها در سخنان خود به مسئولین یادآور می‎شوند.

معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود: یادمان نرود که امام فرمود کوخ نشین ها بر ما سروری می‌کنند، استکبار ستیزی، دست دادن با استکبار و مصاحفه با شیطان ما را از ارزش ها دور می‌کند.

حجت الاسلام رنجبران با اشاره به اینکه وظیفه همه ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صادر کردن این انقلاب به نقاط مختلف جهان است گفت: باید تفکر امام و مقام معظم رهبری و مسئولین متدین نظام اسلامی را به جهانیان توسط اساتید و دانشجویان و فرهیختگان کشورمان برسانیم.

به راحتی مرا قضاوت می‌کردند/ تمام هدف من حراست از ارزشهای انقلاب بود

در ادامه این مراسم حجت الاسلام کریمیان با ابراز خرسندی از اینکه امروز و در زمان مناسب تودیع می‌شود گفت : زمانی که به گیلان آمده بودم حکم حضور من به مدت سه سال بود اما این مدت تا ۱۰سال به طول انجامید.

مسوول سابق دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از رفتن من خوشحال و بسیاری نیز نارحت هستند, گفت: در سالهای گذشته می‌خواستند مرا تودیع کنند اما دیدم اگر بروم بسیاری به اهداف خود خواهند رسید پس ماندم تا به وظیفه انقلابی خود عمل کنم.

وی افزود : همه ما مدافع حریم انقلاب و آرمانهای انقلاب هستیم بسیاری با من مخالف بودند و می‌گفتند ایشان سروش گیلان است و مسئله دار است.

حجت الاسلام کریمیان افزود: آنها حتی یک کتاب و یک مقاله مرا نخوانده اند و به راحتی مرا قضاوت می‌کردند و من هم مثل همه آدم ها به خارج از کشور میروم، موبایل دارم ، از اینترنت استفاده میکنم.

وی در پایان گفت: من در سال ۸۸ و ۸۹ بیش از ۲۰۰ سخرانی انجام دادم و تمام هدف من حراست از ارزشهای انقلاب بود زیرا وظیفه ما بالا بردن شعور سیاسی است.

وظیفه نهاد رهبری رساندن حقایق انسانی به دانشجویان است نه انسان سازی

در ادامه این مراسم حجت الاسلام پوررضا مدیر دفاتر استانی دفاتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری کشور با بیان اینکه حضور در دانشگاه های مختلف برای ما مسئولان نهاد رهبری فرقی نمی‎کند گفت : نهاد رهبری رسالت مهم اش الهی است.
وی با بیان اینکه ما نیامده ایم تا نسان بسازیم, یادآور شد: وظیفه نهاد رهبری رساندن حقایق انسانی به دانشجویان است نه انسان سازی و رسالت ما امروز بسیار سنگین است باید بزرگ ببینیم اگرچه کوچک عمل می‌کنیم اما همین عمل باید تاثیرگذار باشد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام علی کریمیان از مقام خود تودیع و حجت الاسلام محمد حسین صفوی به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان معارفه شد.

tel final1

Share