جلسه شورای ترافیک شهرستان رودسر برگزار شد

جانبازی تاکید کرد: شهرداری ها نسبت به آشکارسازی علائم نصب تابلوهای هشدار اقدام نمایند و با توجه به افزایش وسایل نقلیه در این روزها، فی المقدور از تردد در شریانهای اصلی خودداری شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای ترافیک شهرستان رودسر با حضور بخشداران و شهرداران، فرماندهان نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برگزار شد.photo_2016-09-17_23-47-48

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر، امیر جانبازی ضمن تبریک ایام پیش رو گفت: با توجه به قرار گرفتن بین دو عید بزرگ قربان و غدیر حساسیت بالایی را شاهد هستیم و مدیران مجموعه امنیتی و انتظامی و راهور شهرستان باید پیگیری بیشتری در این ایام داشته باشند.

فرماندار رودسر گفت: حجم ترافیک در طول این مدت بالا بوده و مطمئنا حجم بسیار بالاتری را طی چند روز آینده شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید هستیم افزود؛ آن دسته از پروژه های عمرانی که از حساسیت بالایی برخوردار نیستند در ابتدای آغاز سال تحصیلی فعالیت نداشته باشند و پروژه های حساس و کلیدی با مدیریت ارگانها و نهادهای مربوطه هدایت شوند و مسیرهای اصلی بدون هیچگونه سد معبری مدیریت شود.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه در آغاز سال تحصیلی لزوم ایمن سازی مسیرهای اصلی و تردد برای دانش آموزان و اولیا هموار گردد افزود: مدارسی که درب ورودی آنها به سمت خیابان اصلی باز می شود از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و پلیس راهور با توجه بیشتر در آن مسیر کنترل داشته باشد.

جانبازی تاکید کرد: شهرداری ها نسبت به آشکارسازی علائم نصب تابلوهای هشدار اقدام نمایند و با توجه به افزایش وسایل نقلیه در این روزها، فی المقدور از تردد در شریانهای اصلی خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش پرورش در زمان عقد قرارداد با سرویس های مدارس از ایمنی خودروها اطمینان یابد و برگه معاینه فنی را از رانندگان تحویل بگیرند.

فرماندار رودسر اظهار داشت: در ایام پایانی تابستان به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک شهرداریها دست فروشان حاشیه خیابان ها را مدیریت کنند.

جانبازی در پایان گفت: شهرداریها با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی ؛ اصول و ضوابط استاندارد را در نصب سرعت کاه ها رعایت نمایند.

tel final1

Share