سرهنگ فردین میرزاپور در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در فومن/از صبحگاه مشترک تا برگزاری یادواره شهدا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرزاپور از اجرای ۲۰۵ برنامه در سطح کانون و پایگاهای شهرستان خبر داد و گفت: شاخص ترین برنامه ها شامل صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و سخنرانی سردار بهروزجلائی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک عید غدیر و آرزوی سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب گفت: دفاع مقدس از پر ارزشترین نوع دفاع هاست زیرا تقویت کننده هویت ملی ایرانی و اسلامی و انتقال آن به جهان شد.photo_2016-09-20_21-16-34

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, میرزاپور با اشاره به طراحی جنگ توسط دشمنان گفت: فرهنگ دوستی و محبت بین رزمندگان مهمترین مولفه پیروزی بود و آنچه از ۸سال دفاع مقدس به عنوان دستاورد می توان بیان کرد خلق و خوی فرماندهان ما است به گونه ای که خودشان به عنوان نفرات مقدم جنگ پرچمدار می شدند.

وی شعار محوری دفاع مقدس را با نام «ما آماده ایم» عنوان نمود و گفت: ارائه برنامه ویژه در دفاع مقدس امسال برای جوانان که مخاطب ما هستند با موضوع دشمن ستیزی و اسلام شناسی و با محوریت امریکای جنایتکار برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: ما در این هفته به دنبال استکبار ستیزی و دشمن شناسی که تهدید امروز علیه کشور است می پردازیم.

میرزاپور گفت: در دفاع مقدس جوانان برای حفظ تمامیت کشور استقامت و در مقابل دشمن ظالم ایستادگی کردند و اطاعت از رهبری برای دفع فتنه داشتند.

وی اولین و مهمترین راه حفظ ارزشهای دفاع مقدس را حفظ حال و هوای معنوی جبهه‌ها در دلها خواند و گفت: روحیه معنوی و عرفانی جبهه را نه تنها در خود بلکه به نسل حاضر و سوم و چهارم انتقال دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن تلاش مسئولان و نخبگان جامعه را در تشریح رفتار و کردار رزمندگان و شهدا مطلوب خواند و اظهار کرد: دومین راه ترویج ارزشهای دفاع مقدس  تدوین و تکثیر وصیت نامه شهدا و تفهیم پیام آنها به نسل حاضر است.

فرمانده سپاه به نام گذاری دفاع مقدس از نگاه امام(ره) اشاره و افزود: به تعبیر ایشان دفاع مقدس بزرگداشت ارزش های دینی، ملی، فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی در جامعه است.

میرزاپور از اجرای ۲۰۵ برنامه در سطح کانون و پایگاهای شهرستان خبر داد و گفت: شاخص ترین برنامه ها شامل صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و سخنرانی سردار بهروزجلائی است و همچنین یادواره ۱۵۳ شهید حوزه شهری، برگزاری زیارت عاشورا و عطر افشانی،افتتاح ۴ ساختمان پایگاه مقاومت بسیج، گرامیداشت ولایت و امامت به شکل نمایشی در کنار مصلی جدید و پیاده روی خانوادگی است.

وی با اشاره به  واگذاری ۱۰مسکن مدد جویان با همکاری کمیته امداد اضافه کرد: فومن مقام اول ساخت مسکن مددجویان را در کارنامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن همچنین از برگزاری یادواره مادران شهدا و یادواره ۳۷شهید پاسدار خبر داد.

وی به اجرای طرح شهید الله دادی  خبر داد و گفت: با این طرح هر بسیجی یک قلم جنس به فرزندان کم بضاعت تقدیم کند و من از تمامی کسانی که تلاش می کنند تا دفاع مقدس پویا و زنده بماند تقدیر و تشکر می کنم.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمانه سرهنگ میرزاپور خاطراتی از حضور خود در سن ۱۵سالگی در دفاع مقدس را بیان داشت که برای خبرنگاران بسیار دلنشین بود.
tel final1

Share