مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

ایجاد پایانه صادراتی اقدامی موثر در عرصه صادرات خواهد بود/اولویت اول صنعت پخش و مباحث سردخانه‌ای است/ساماندهی شهرک درودگران، اتومبیل و صنایع آلاینده در برنامه بعدی قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: ساماندهی شهرک درودگران، اتومبیل و مباحث صنایع آلاینده صنفی که پراکنده هستند نیز در برنامه بعدی قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : ساماندهی شهرک درودگران، اتومبیل و مباحث صنایع آلاینده صنفی که پراکنlahooti_3496ده هستند نیز در برنامه  بعدی قرار دارند.

طهمورث لاهوتی اشکوری گفت: امروزه یکی از روشهای تشویق و ترغیب بخش خصوصی جهت صنعتی شدن از طریق مجتمع های صنعتی مانند شهرک های صنعتی مورد توجه قرار گرفته است.

وی در خصوص ایجاد شهرک‌های تخصصی از جمله پخش که قرار بود در گیلان ایجاد شود بیان داشت:  مدتی است که سازمان صنایع کوچک در تهران با مرکز اصناف تفاهم‌نامه‌ای را تنظیم کرده که در شهرهای مختلف شهرک‌های صنفی و صنعتی ایجاد شود. یعنی شهرک‌هایی که هم مباحث صنفی و هم صنعتی در آن دنبال شود که قطعا با رسیدگی به مسایل اداری و متمرکز شدن آنان برنامه‌های مربوطه سریعتر صورت میگیرد و اصناف هم موافق این مساله می باشد.

لاهوتی اشکوری گفت: در گیلان طی جلساتی که با سازمان صنعت، معدن و تجارت داشتیم، اولویت اول صنعت پخش و مباحث سردخانه‌ای است و در شهرک صنعتی سفیدرود مساحتی را برای واگذاری درنظر گرفتیم و کارهای اولیه خیابان‌کشی و طراحی در شرف انجام است و امیدواریم با توجه به بودجه مدنظرتا پایان سال بتوانیم کارهای اولیه را به پیشرفت برسانیم و از ابتدای سال آینده عملیات واگذاری عرصه را شروع کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: البته ساماندهی شهرک درودگران، اتومبیل و مباحث صنایع آلاینده صنفی که پراکنده هستند نیز در برنامه بعدی قرار دارند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص ایجاد پایانه‌های صادراتی در گیلان بیان داشت: ما حتی طرح پایانه صادراتی را هم که منطقه آزاد پیشنهاد داده بودند دنبال می‌کنیم. با توجه به پتانسیل و ظرفیت استان پایانه صادراتی اگر ایجاد شود و بتوانیم آن را به صورت مشارکتی با منطقه آزاد انزلی دنبال کنیم اقدامی موثر در عرصه صادرات خواهد بود.

tel final1

Share