کیانوش رستمی این‌گونه قهرمان المپیک ریو شد‌+تصاویر

مدال خوشرنگ کیانوش رستمی، ایران را وارد کورس رقابت المپیک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین, کیانوش رستمی قهرمان دلاور ایران مدال طلایش را از دست پیروس دیماس چهره افسانه‌ای دسته ۸۵ کیلوگرم گرفت.۱۶-۸-۱۳-۵۱۰۲۷۰۶

 رستمی که نخستین مدال خوشرنگ طلای ایران را در مسابقات ریو بدست آورد ، بلافاصله بعد از مراسم اهدای مدال، در جمع خبرنگاران گفت:«خدا را شکر می کنم که توانستم به تنهایی و با مربیگری خودم مدال طلا بگیرم و این مدال را تقدیم مردم خوب کشورم می کنم. هم مدال طلا گرفتم و هم رکورد المپیک را به تنهایی شکستم، خدا را شکر اگر قسمتت باشد و خواست خدا باشد ، می شود و اگر نباشد هم نمی شود. خوشحالم که این بار قسمت من بود.»

در شب مسابقه او سجاد انوشیروانی حتی در سالن مسابقات هم حاضر نشده بود و این دو ماه هاست که هیچ ارتباطی با همدیگر ندارند. علی مرادی ، رئیس فدراسیون وزنه برداری ، شخصا در کنار کیانوش بود تا او را تر و خشک کند.

کیانوش در ادامه گفت:«می دانم که همه شما فکر می کردید دوباره اتفاق اینچئون تکرار می شود و ورزشکار چینی مدال را از من می گیرد اما وقتی دو بار ۲۱۰ را نزد و وزنه ۲۱۷ را درخواست کرد، من خدا ، خدا می کردم که او این وزنه را بزند ، چون می خواستم بعد از او رکورد را بشکنم. من به سادگی مدال از دست نمی دهم. در بازی های آسیایی هم یکباره شوکه شدم و او بعد من وزنه آخرش را زد، وگرنه امکان نداشت وزنه از دستم بیفتد. خدا را شکر اینجا قسمت بود من مدال را بگیرم، دو ماه قبل رکورد دنیا را شکستم و حالا هم رکورد المپیک را برای کشورم کردم، خب این بار نوبتم بوده که این اتفاق برایم بیفتد.»

tel final1

Share