نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل

پرداخت نرخ تضمینی برگ سبز چای به‌روز شود/خط‌کشی بین مخالفان و موافقان دولت معنا ندارد/از لیست ناامید وارد مجلس شدیم اما با نمایندگان لیست امید مشکلی نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه از لیست ناامید وارد مجلس شدیم اما با نمایندگان لیست امید مشکلی نداریم و همراه با آنها امیدوار به توسعه پایدار کشور هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ذبیح‌الله نیکفر ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی گیلان با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران صنعت چای کشور اظهار کرد: در سال‌های اخیر صنعت چای در حال برخاستن و خیزش است و از تلاش مسؤولان به‌ویژه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قدردانی می‌کنیم.nikfar_2016-06-10_21-09-46

وی ادامه داد: امیدواریم شاهد بهبود بیشتر وضعیت صنعت چای در کشور باشیم زیرا محصول چای افتخار گیلان به‌ویژه لاهیجان است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه چایکاران نباید دغدغه دریافت مطالبات خود را داشته باشند، بیان کرد: مصرانه از دولت می‌خواهیم پرداخت خرید تضمینی برگ سبز چای به‌روزرسانی شود.

نیکفر تصریح کرد: اگر زمانی در پرداخت نرخ تضمینی برگ سبز چای وقفه‌ای ایجاد شد نباید بعضی از افراد از آن سوء استفاده کنند.

*خط‌کشی بین مخالفان و موافقان دولت معنا ندارد

وی در ادامه با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی نباید افراد را وابسته به جناحی خاصی دانست، گفت: دولت در نظام جمهوری اسلامی برخاسته از ملت است و خط‌کشی بین مخالفان و موافقان آن معنا ندارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: قوای مجریه، مقننه و قضائیه باید با همدیگر حرکت کنند و ملت زیر پرچم ولایت در کنار قوای سه‌گانه باشد.

نیکفر با اشاره به اینکه خط‌کشی بین افراد خدمت به دولت و نظام نیست، خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد از خط قرمزها عبور کند جلوی او می‌ایستیم.

وی به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از افراد اشاره کرد و یادآور شد: حقوق‌های نجومی ربطی به این دولت و دولت‌های گذشته ندارد بلکه هر فردی که به مملکت خیانت کرده و از بیت‌المال مازاد حق، لیاقت و کفایت خود برداشته باید مجازات شود.

*با نمایندگان لیست امید مشکلی نداریم

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه از لیست ناامید وارد مجلس شدیم اما با نمایندگان لیست امید مشکلی نداریم و همراه با آنها امیدوار به توسعه پایدار کشور هستیم.

نیکفر، عزت نظام اسلامی را مهم دانست و بیان کرد: استکبار جهانی این دولت یا آن دولت نمی‌شناسد بلکه ملت ایران به همراه انقلاب اسلامی را به عنوان دشمن استکبار می‌شناسد و در این راستا در حال دفاع فرهنگی، دیپلماسی و … از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.

tel final1

Share