با حضور ریاست، معاونین و جمعی از مسوولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان

تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم تقدیر و معارفه معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ریاست، معاونین و جمعی از مسوولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شاهرخ یوسف زاده چابک، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم تقدیر و معارفه ی معاونین توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه، با اشاره به ظرفیت بالای نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: انتظار جامعه از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی فراتر از سایر سازمان ها است و این مسوولیت پرسنل این سازمان را بیشتر می کند.۱

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این مطلب که حجم فعالیت ها هم به گونه ای است که گسترش این فعالیت ها قابل مقایسه با سازمان های دیگر نیست، افزود: این امر فرصتی را فراهم می کند تا کسانی که در این سازمان مشغول فعالیت هستند مسیر رشد و تعالی ،تجربه اندوزی و نقش آفرینی در اجتماع را بیش از بقیه داشته باشند.

یوسف زاده در ادامه با اشاره به تجارب کاری دکتر جمشید محمدی، خاطرنشان کرد: وی از دوران نوجوانی، نقش مسوولیت های اجتماعی خود را با حضور در جبهه ها به عهده گرفت تا این لحظه هم کاملا مشخص است که همیشه دغدغه ی این مسایل اجتماعی را داشته و به جرات می توان گفت یکی از توانمندترین و موفق ترین پزشکان در حوزه ی مدیریت بوده و هر جایی که مسوولیت با وی بوده بسیار توانمند ظاهر شده است و برای خدمت کردن نهراسیده است و طی دوران کاری برای ایجاد انضباط مالی تمام تلاش خود را به کار گرفته است آن هم در زمانی که یک نابسامانی و لجام گسیختگی در حوزه ی اداری و مالی دانشگاه علوم پزشکی گیلان وجود داشت.

وی با اشاره به توانمندی ها و سوابق مدیریتی در دکتر داوودی، اظهار کرد: این جابجایی و تغییر در واقع نیاز و حرکت تیمی دانشگاه در مسیر رسیدن به چشم انداز است و هدف دانشگاه این است که از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده شود. در این زمینه از تمام زحمات دکتر محمدی طی این مدت که شاید یکی از بحرانی ترین شرایط دانشگاه طی تمامی سال های خدمتی ام بوده، تشکر می کنم. همچنین از دکتر داوودی که در این بحران این مسوولیت را قبول کرد نیز تشکر می کنم.

حرکت چرخ های دانشگاه برعهده ی حوزه های اداری – مالی به ویژه نیروی انسانی است و روش های سنتی که در گذشته استفاده می شده ممکن است پاسخگوی نیاز امروز دانشگاه نباشد.

وی افزود: جاهایی را که نیاز به آموزش و بهره گیری از تجربیات علمی سایر حوزه ها و دانشگاه ها و ادارات مشابه است باید حتما استفاده شود و همان طوری که حرکت و چشم انداز دانشگاه برای ده سال آینده پیش بینی شده است هر حوزه ای از دانشگاه نیز باید رسالت خود را در مسیر این چشم انداز ترسیم کنند. ارتقایی که در هر حوزه صورت می گیرد به ویژه در ستاد و معاونت توسعه مسلما در کل دانشگاه اثر گذار خواهد بود.

یوسف زاده با بیان این مطلب که موج مثبت و موج انرژی بخشی که می تواند ما را از این وضعیت فعلی رها کند باید از حوزه ی معاونت توسعه خارج شود، گفت: ما طی ماه های گذشته تمام انرژی خود را گذاشتیم برای این که بتوانیم نقشه راه را فراهم کنیم و این نقشه اکنون در دستان ما است اما نقشه صرفا مشخص کننده مسیر است و کسانی که باید این مسیر را طی کنند کارکنان هستند، کارکنان هستند که می توانند این دانشگاه را با آن جایگاهی که برای تعالی پیش بینی شده است ، برسانند .

وی افزود: دانشگاه هم نیاز دارد که از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها به درستی استفاده کند و از هیچ حوزه ای غفلت نکند و مسیر متوازنی برای رشد داشته باشد. مسلما رشد نامتقارن، یک فضای نامناسب ایجاد خواهد کرد و ما را به نتیجه مطلوب نخواهد رساند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان با اشاره به نقش های اجتماعی موثر معاونین قدیم و جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، اظهار امیدواری کرد که در آینده از تجارب دکتر جمشید محمدی بتوان بیش از پیش بهره مند شد.

جمشید محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم یادآورشد: هر شخصی با قبول هر مسوولیتی باید در وهله ی اول امانتدار خوبی باشد، تا بتواند ازعهده ی مسوولیت خود برآید. در این خصوص همه ی ما بازیکنان یک تیم هستیم و این که هر کدام از ما در کدام جایگاه فعالیت کند، بر عهده مربی تیم است و ما همه برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنیم. وی در ادامه برای پیشبرد برنامه های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان، کمک و تعامل تمامی اعضاء خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان را خواستارشد.

علی داوودی، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تقدیر از تلاش های دکتر محمدی در طی دوران خدمت وی و اعتماد ریاست دانشگاه، اظهار کرد: برای تحقق برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی و چشم انداز دانشگاه تا سال ۱۴۰۴ که پیشرو شدن در بین دانشگاه های نسل سوم است، همدلی و تعامل بین تمام کارکنان، لازم است. در این راستا کارکنان معاونت توسعه در مرکز ثقل فعالیت های دانشگاه قرار دارند و شکی نیست که برای حفظ تعادل در این مسیر باید کمربندها را ببندیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان لوح سپاس به دکتر جمشید محمدی – معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و حکم انتصاب به دکتر علی داوودی – معاون جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان اهداء شد.

tel final1

Share