با حکم رییس سازمان صدا و سیما

انتصابات تازه در صدا و سیما/ مدیرانی که بر صندلی یکدیگر نشستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی عسکری، رییس سازمان صدا و سیما، در سه حکم جداگانه، معاونان سیاسی و برون مرزی سازمان صدا و سیما و مشاور خود را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، با حکم دکتر علی عسکری، مجید آخوندی به سمت معاونت سیاسی صداوسیما منصوب شد، پیمان جبلی معاونت برون مرزی صداوسیما را بر عهده گرفت و محمد اخگری نیز حکم مشاور رییس سازمان صدا و سیما را دریافت کرد. با این احکام، در واقع مجید آخوندی جای پیمان جبلی را گرفته که او خود نیز عهده دار پست پیشین محم۱۶-۸-۱۴-۲۳۴۴۳۲۲۵۳۶۹۶۶۰۲۱۰۸۱۱د اخگری شده است.

مجید آخوندی که در دوران ریاست عزت‌الله ضرغامی در صدا و سیما، ۹ سال معاون سیاسی او بود٬ پس از ریاست محمد سرافراز برکنار شد و اینک بار دیگر تاثیرگذارترین پست معاونت این سازمان را برعهده می‌گیرد.

معاونت سیاسی صدا و سیما، نبض خبر را در تمام زیر مجموعه این سازمان در اختیار دارد. شبکه خبر٬ خبرگزاری صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان هم زیر نظر این معاونت اداره می‌شوند. این معاونت چندی پیش به معاونت خبر تغییر نام داده بود که گویا اینک به عنوان قبلی خود بازگشته است.

آخوندی جایگزین پیمان جبلی می‌شود که به معاونت برون‌مرزی منصوب شده است. معاونت برون‌مرزی، مدیریت شبکه‌های صدا وسیما را که برای مخاطبان خارج از ایران پخش می‌شود برعهده دارد؛ شبکه‌هایی مانند العالم٬ سحر٬ پرس تی‌وی٬ هیسپان تی‌وی و جام جم.

پیش از این محمد اخگری معاونت برون‌مرزی را بر عهده داشت که اکنون به سمت مشاور رئیس سازمان صدا و سیما انتخاب شده است.

 tel final1

Share