رئیس شورای شهر انزلی

وکیل مدافع هیچکس نیستم و آقای شهردار نیاز به وکیل مدافع ندارد/تا به امروز ریالی بابت عضویت در هیئت مدیره ملوان دریافت نکردم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بدیعی فر اظهار کرد: من وکیل مدافع هیچکس نیستم و به وظایف قانونی خودم می پردازم و آقای شهردار نیاز به وکیل مدافع ندارد و از پی مشکلات خود بر می آیند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر انزلی با حضور اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, محمدرضا بدیعی فر رئیس شورای شهر انزلی در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای این شهر با بیان اینکه با توجه به اشاره و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد شهرداری و شورا, سوال و استیضاح شهردار را حق مسلم اعضای شورا دانست و یادآور شد: من وکیل مدافع هیچکس نیستم و به وظایف قانونی خودم می پردازم و آقای شهردار نیاز به وکیل مدافع ندارد و از پی مشکلات خود بر می آیند.badieifar0505

وی افزود: اگر کسانی مصاحبه نمی‌کند به معنای این نیست که هیچ گله و اعتراض و انتقادی ندارند و هرکدام از اعضای شورا و شهردار مستثنی نیستند و قوت و ضعف در همه جا وجود دارد و ما باید به شهرداری در جهت انجام وظایفش کنیم.

بدیعی فر با تاکید بر رفتار قانونی اظهار کرد: به تذکری که در قالب قانون داده می شود توجه می کنم و قدردان کسانی هستم که انتقادها را به صورت منصفانه اعلام می کنند.

وی افزود: شورای شهر انزلی دوره چهارم قانونمند تر از دوره سوم بوده و اگر ضعفی وجود داشته به نوبه خودم  عذرخواهی میکنم.

بدیعی فر خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات از ما حمایت کردند و ما امروز مدیون مردم هستیم و به واسطه رای مردم در شورا حضور داریم و مطمئن باشید اتفاقاتی که به دست مردم رقم می خورد خوب و تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس شورای شهر انزلی عقب نشینی دیوار نیروی دریایی را با مجوز مقام معظم رهبری دانست و با اشاره به احداث پل ولایت ۲ با وجود تحریم ها اظهار کرد: شورای دوره چهارم, شهرداری را موظف کردتا در اسرع وقت این پل را برای استفاده مردم احداث کند.

بدیعی فر در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی اظهار کرد: با کارشناسی های صورت گرفته نرخ کرایه  حدود ۲۰ درصد افزایش یافت اما به دلیل مغایرت با قوانین دولت مصوبه برگشت داده شد.

وی افزود: بر همین اساس نرخ پایه از ۶۵۰ به ۷۰۰ افزایش می باید.

رئیس شورای شهر انزلی به عضویت خود در هیات مدیره ملوان هم اشاره کرد و گفت: تا به امروز ریالی بابت عضویت در هیئت مدیره ملوان دریافت نکردم و در هیئت مدیره یک عضو عادی هستم و هر زمان که شورا احساس کرد بنده نباید در هیئت مدیره ملوان قرار بگیرم رای گیری بشود و بنده تابع جمع هستم نه فرد.

بدیعی فر به برخی حواشی چند وقت اخیر شورای شهر انزلی هم اشاره کرد و گفت: برخی مصاحبه های انجام شده در شان و منزلت یک عضو شورای شهر نبود و شان عضو شورا را پایین می آورند.

وی در پایان گفت: کسانی قانون را به دیگران تذکر می‌دهند اما خودشان قانون را رعایت نمی کنند به مانند دفتر صورت جلسات که قبل از خروج از شورا باید امضا شود.

tel final1

Share