امام جمعه فومن

مواد مخدر, بمب اتم است/بی‌عدالتی در پرداخت حقوق‌ها قابل تحمل نیست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن تصریح کرد: با وجود مجمع تشخیص مصلحت و قوای سه گانه چگونه می توانیم بی عدالتی ها را تحمل کنیم که شخصی حقوق چند صد میلیونی بگیرد اما کارگر زحمتکش نتواند زندگی راحتی داشته باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد حسن صفوی در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان با اشاره به لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) گفت: لیالی قدر را قدر بدانیم و بداریم زیرا این شبها پر فضیلت و شب اجابت دعا است و با قرآن به سر گرفتن پیامبر و علی را واسته بین خود و خدا قرار دهیم.safavio_2016-06-03_07-16-34

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, امام جمعه فومن خطاب به نمازگزاران گفت: در این شبها با حضور خود در مساجد برای مسلمانان جهان و ایران دعا کنیم و بزرگترین ارزویمان فرج و ظهور صاحب زمان باشد.

 صفوی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان نظام توسط منافقان افزود: تعدادی از این شهدا برای استان ما بودند.

 امام جمعه فومن به مبارزه با مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: کشور ما در مسیر کشورهای تولید کننده مواد مخدر است.

 وی این مواد خانمان سوز را به عنوان بمب اتمی خواند و گفت: این بلای خانمان سوز جوانان ما را در گیر می کند و این درگیر شدن بیشتر بر اثر بی مبالاتی و بی تدبیری خانواده ها و رها کردن جوانان است.

 وی خطاب به خانواده ها گفت: این اتش را که جوانان را فرا گرفته به گردن بیکاری نیندازید. تنها نیروی انتظامی نباید پیشگیری کند و جلوی قلیانسرا را بگیرد بلکه خانواده در درجه اول و بعد مدارس و دانشگاه باید اموزش بدهند.

صفوی به ملاقات رهبر کبیر با مسئولان اشاره و افزود: ایشان تاکید برحفظ هویت و دستاوردهای انقلاب اسلامی داشتند و گفتند دانشگاه های ما انقلابی باشند.

 وی در خصوص حقوق نجومی گفت: پاکدستی مسئولان باید مورد نگاه همگان باشد اما هستند مسئولانی که یک خانه کوچک دارند و مسئولانی که میلیاردی حقوق و سرمایه دارند.

امام جمعه فومن تصریح کرد: با وجود مجمع تشخیص مصلحت و قوای سه گانه چگونه می توانیم بی عدالتی ها را تحمل کنیم که مدیری حقوق چند صد میلیونی بگیرد اما کارگر زحمتکش نتواند زندگی راحتی داشته باشد. قوه مجریه و قضائیه بررسی کنند و با متخلفین برخورد شود.

 وی همچنین به الودگی برخی استانها و شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: با ایجاد پوشش هوایی نوار مرزی سعی کنید جلوی گرد و غبار را بگیرید زیرا مردم ما در فشارند .

 صفوی افزود: فلوچه در حال آزاد شدن است و این نشان می دهد مردم ما جایی که دخالت کنند سرنوشت ساز هستند. وی به جمعه آینده و روز قدس اشاره و به خانواده سربازان حادثه دیده نیز تسلیت گفت.
tel final1

Share