در بازدید از پروژه عنوان شد

تاکید شهردار رشت بر پایان به موقع طرح بازسازی و نوسازی بافت قدیمی حرم مطهر خواهر امام رشت

به گزارش پایگاه اطاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت به همراه محمد حسین واثق کارگرنیا عضو شورای اسلامی رشت و مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو از روند اجرای طرح بازسازی و نوسازی بافت قدیمی حرم مطهر خواهر امام رشت و محوطه اطراف آن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی دیارمیرزا ،در بازدید از روند اجرای طرح بازسازی و نوسازی بافت قدیمی حرم مطهر خواهر امام رشت و محوطه اطراف آن، عاطفه چیرانی مدیر عامل سازمان عمران شهرداری رشت از روند اجرای پروژه و کارهای انجام شده توضیحاتی را ارائه کرد.

tttttخوشخو معاون بهره برداری و اقتصادی اداره کل اوقاف گیلان و نیز حجت الاسلام کریمی رئیس اوقاف شهرستان رشت نیز حضور داشتند.

شهردار رشت دراین بازید بر اتمام این پروژه در زمان تعیین شده تاکید کرد و گفت: همه مدیران و مسئولان شهرداری رشت که در این پروژه حضور دارند باید تمام توان خود را برای انجام به موقع و درست این پروژه به کار گیرند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این پروژه بازآفرینی هویت  تاریخی و مذهبی شهر و رونق اقتصادی است تاکید کرد: تملک املاک واقع در مسیر پروژه بازگشایی اطراف صحن مطهر خواهر امام هر چه سریعتر انجام شود.

محمد حسین واثق کارگرنیا در این بازدید با اشاره به اینکه حرم مطهر خواهر امام و مسجد این حرم در ایام های سوگواری مملو از جمعیت می شود در ادامه بر بازسازی درست و اصولی مساجد حرم مطهر خواهر امام تاکید کرد .

وی تصریح کرد : این پروژه باید در بازده زمانی تعیین شده برای بهره مندی هر چه سریعتر مردم از این مکان مقدس به اتمام برسد.

۱۲۵۶۶ rrrrrr

tel final1

Share