امام جمعه فومن: مذاکرات هسته ای نشان داد ایران صلح طلب است

صفوی از دیگر نتایج مذاکرات هسته ای را شناختن ایران در دنیا خواند و گفت:ما صلح طلب و حامی صلح هستیم و این مساله با مذاکرات برجهانیان ثابت شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن به یک ساله شدن برجام اشاره کرد و گفت: یکسال از توافق تاریخی هسته ای ایران با قدرتهای جهان می گذرد و در این یکسال قضاوت زیادی شده و برخی توافق با ۵+۱ را برگ زرین کارنامه دولت و برخی هم می گویند کاری انجام نشده است اما دشمن ما غدر است و در پیمان بستن پیمان شکنی دارد .safavi627_IMG_5559

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, حجت الاسلام صفوی گفت: کسانی که به امریکا امید داشتند فهمیدند امریکا تعهدی ندارد .

 امام جمعه فومن نکته بعدی توجه به اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: اقتصاد مقاومتی تا در دولت حل نشود هزاران قرارداد هم نمی تواند برای ما کاری بکند.

وی از مهمترین مسائل خارجی منطقه را اجتماع جمعیت بحرین بر علیه نظام سلطه خواند و گفت: امروز دست سعودی برای کشورهای منطقه رو شده است.

امام جمعه فومن تجمع مسلمانان را نواخته شدن زنگ خطر برای دشمن خواند و گفت: در مقابل موج مردمی کسی نمی تواند مقاومت کند.

 صفوی از دیگر نتایج مذاکرات هسته ای را شناختن ایران در دنیا خواند و گفت:ما صلح طلب و حامی صلح هستیم و این مساله با مذاکرات برجهانیان ثابت شد.

 وی به تاسیس شورای نگهبان در ۲۶ تیر اشاره و گفت: تبلیغات سوء علیه شورای نگهبان نشان دهنده حساسیت دشمن به درست انجام دادن کارها توسط این شورا است.

امام جمعه فومن گفت: شورای نگهبان ضامن دولت و مجلس است و امروز کشور ثابت قدم و سعی کنیم از تبلیغات دشمن دلسرد نشویم.

صفوی به حقوقهای نجومی و کلان برخی مدیران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمود؛ به کسانی که سلامت مالی ندارند شایسته نیست پست مدیریتی داده شود.

وی کشور ایران را کشور شهدا و خانواده شهدا خواند و گفت: انها برای دفاع از عدالت و کشور با خدا معامله کردند و من امید وارم در نظام اسلامی که شایسته نیست مدیری حقوق کلان بگیرد قوه قضایه برخورد کند.
صفوی برخورد با بد حجابی را بی نتیجه خواند و اظهار کرد: خانواده و جامعه باید اقدام به اموزش کنند.

 وی دود بد حجابی را بلای چشم همه دانست و گفت: با برنامه های متنوع باید عفاف و حجاب به دختران آموزش داده شود.

Share