در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شمال کشور در انزلی عنوان شد

۵ اولویت پلیس در سال ۹۴ به روایت جانشین ناجا /در هیچ جای دنیا معابر و خیابانها حریم خصوصی تلقی نمی‌شود+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مومنی با اشاره به حریم خصوصی افراد جامعه خاطرنشان کرد: تذکر مامورین و افراد آموزش دیده نیروی انتظامی در اماکن عمومی ورود به حریم خصوصی افراد نیست و در هیچ جای دنیا نیز معابر و خیابانها حریم خصوصی تلقی نمی گردند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شمال کشور که در بندرانزلی برگزار شد با اشاره به نا امنی موجود در کشورهای همسایه اظهار کرد: تونسته ایم در داخل کشورمان شاخصه های امنیتی را ارتقاء دهیم.photo_2016-05-31_18-22-20
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, مومنی ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی، مقابله با قاچاق کالا و ارز و سرقت ، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و کاهش تصادفات را از اولویت های ناجا در سال جاری عنوان کرد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مورد ساماندهی طرح های سالمسازی دریا گفت: در سال جاری به تعداد کافی و مورد نیاز طرح‌های سالم‌ سازی دریا در سواحل شمالی راه‌ اندازی می شود ولی مردم باید با ماموران نیروی انتظامی همکاری کرده و فقط از طرح های سالمسازی استفاده کنند تا شاهد کاهش آمار غریق  باشیم.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای کاهش غرق شدگی در دریا بیان داشت: علارغم تمام تلاش ها در سال گذشته ۴۴ و ۸۴ نفر به ترتیب در گیلان و مازندران غرق شدند که اکثر آنان به دور از طرح سالمسازی و در ساعات عصر به دریا رفته بودند.

سردار مومنی در مورد اهداف اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی تصریح کرد: هدف اجرای اینگونه طرح ها برای آرامش و امنیت مردم بوده و شئونات اسلامی طبق قانون باید در معابر و اماکن عمومی رعایت شود.
وی با اشاره به حریم خصوصی افراد جامعه خاطرنشان کرد: تذکر مامورین و افراد آموزش دیده نیروی انتظامی در اماکن عمومی ورود به حریم خصوصی افراد نیست و در هیچ جای دنیا نیز معابر و خیابانها حریم خصوصی تلقی نمی گردند.
جانشین فرماندهیناجا در مورد معوقات و مشکلات غریق نجاتان عنوان کرد: یکی از موارد قابل ذکر در جلسه امروز در مورد هماهنگی با دستگاه ها و فراهم سازی امکانات در جهت رفع مشکلات موجود ناجیان غریق خواهد بود.

گفتنی است سردار اسکندر مومنی صبح امروز از طرح‌های دریای انزلی بازدید کرد.

tel final1

Share