عملیات آتش نشانی رشت برای نجات جان دختر سقوط کرده در رودخانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرد حادثه دیده که بر اثر سقوط در رودخانه دچار آسیب از ناحیه پا و کمر شده بود، رهاسازی و به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرد حادثه دیده که بر اثر سقوط در رودخانه دچار آسیب از ناحیه پا و کمر شده بود، رهاسازی و به بیمارستان انتقال یافت.۲۰۹۳-۶۲۱

 در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت۰۱:۳۱دقیقه بامداد امروز ۲۴ خرداد ۹۵ مبنی بر سقوط ناگهانی شخصی به داخل رودخانه، بی درنگ یک دستگاه خودروی نجات از ایستگاه ۴  آتش نشانی بهمراه ۳ تن آتش نشان به محل حادثه واقع در جاده انزلی – روبروی فرودگاه اعزام گردید.

بهمن اکبر زاده مسوول ایستگاه ۴ آتش نشانی در تشریح خبر گفت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد؛ خانمی حدودا ۲۰ ساله که بهمراه خانواده در حال عبور از پل بود بعلت عدم دید کافی و از دست دادن تعادل به داخل رودخانه سقوط نموده و بواسطه شدت آسیب دیدگی و همچنین عمق رودخانه قادر به خروج از آن نمی باشد.

وی با بیان اینکه بواسطه این سقوط شخص دچار آسیب از ناحیه پا و کمر شده بود افزود: سریعا تیم نجات سازمان آتش نشانی بوسیله وسایط نجات نسبت به انتقال فرد حادثه دیده  به مکان امن اقدام نموده و جهت انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.


tel final1

Share