پیام مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان به مناسبت برگزاری کنگره ملي 8 هزار شهید

کنگره شهدای گیلان فرصت مغتنمی برای ادای دین به خون پاک شهیدان و ادامه ی راه آنهاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان پیام مشترکی را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان پیام مشترکی را منتشر کردند.

IMG_0616«ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء و لکن لاتشعرون»

(سوره بقره/آیه۱۵۴)

از مدت ها پیش طنین برگزاری یادواره های شهدا دگر بار عطر  ایثار و حماسه را در فضای معنوی دیار ولایتمداران همدل پراکنده است ؛این سرمایه بزرگ که ریشه در نهضت عاشورای حسینی دارد ، پس از انقلاب اسلامی به مدد رهبری معمار کبیر انقلاب در دوران دفاع مقدس به تبلور رسید که می تواند قرن ها کشتی انقلاب  را با صلابت و عزتمندانه در طوفانهای سهمگین به پیش برد.

بی شک شهیدان در تاریخ انقلاب و دوران حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقامی بس عظیم و والا داشته و همواره بر تارک آسمان افتخارات کشورمان درخشیده اند؛روح پاک آنها همچون آفتاب  درخشان ، گرمابخش ابعاد مختلف زندگی انسانی و اجتماعی در جامعه ی اسلامی امروز است و همچون مهتاب فروزان، مسیرحریت، ایمان و ولایتمداری  را در زندگی بشری روشنایی می بخشد.

در این میان براساس سفارشات مصحف شریف ،تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر زنده نگهداشتن نام و یادشهدا،خود را متعهد به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آرمان های اسلام و انقلاب می دانیم و این اقدام شایسته و ماندگار را بسان رشادت های حماسه سازان و رزمندگان گیلانی در سال های دفاع مقدس و ارسال کاروانهای بزرگ (۱۰۰۰، ۱۲۵۰، ۱۵۰۰ کامیون) کمکهای مردمی استان گیلان به جبهه های نبردحق علیه باطل،برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان و فرصت مغتنمی برای ادای دین به خون پاک شهیدان و ادامه ی راه آنان می دانیم.

اینجانبان ضمن قدردانی از دست اندرکاران و متولیان برگزاری این کنگره از مردم شریف و همیشه در صحنه ی گیلان بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دعوت می نماییم تا در اجلاسیه هایی که از روز یازدهم اردیبهشت آغاز و در روز چهاردهم اردیبهشت با برگزاری کنگره ی ملی ۸ هزار شهید گیلان با سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در میدان شهدای ذهاب رشت خاتمه می یابد،حضوری پرشور داشته باشند.

tel final1

Share