رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد:

مسابقه ادبی بهجت عارفان در فومن برگزار می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یوسف نیک انجام، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مسابقه ادبی بهجت عارفان بمناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت الله بهجت فومنی، در این شهرستان خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یوسف نیک انجام، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مسابقه ادبی بهجت عارفان بمناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت الله بهجت  فومنی، در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری مراسم ایت الله بهجت (ره) شاهد اجرای برنامه های متعددی با مشارکت ارشاد اسلامی شهرستان به مناسبت های سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر، مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و روز جوان در ۲۷ اردیبهشت خواهیم داشت.

bahjatنیک انجام با اشاره به شخصیت عرفانی این مرجع عالیقدر تصریح کرد: آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) به عنوان یکی از مفاخر بزرگ شیعه در قرن حاضر بود  که در طول حیات پربرکت خود خدمات ارزنده علمی و فرهنگی به جهان اسلام ارائه کرده و با صیانت نفس خود افتخار ایران اسلامی، استان گیلان بویژه زادگاهش فومن شده است.

رییس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: این مرجع عالیقدر جهان اسلام در طول عمر با عظمت خود با اینکه به درجات فراوانی از بندگی، عبودیت و سیر و سلوک واقعی رسیده بود حتی یک لحظه از یاد خدا غافل نشد.

وی  در ادامه در خصوص مسابقه ادبی بهجت عارفان اظهار داشت: این مسابقه  در قالب  دلنوشته، شعر و متن ادبی با موضوع  مقام و شخصیت آیت الله بهجت فومنی بوده و متقاضیان می توانند در این مسابقه ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه مراسم تحویل دهند.

نیک انجام مهلت ارسال آثار را  ٢٠ اردیبهشت عنوان کرد و افزود: به ٣ اثر برگزیده اول لوح مسابقه به همراه جایزه نقدی اهدا می گردد همچنین دل نوشته برتر  در مراسم  سالگرد این  مرجع عالیقدر  قرائت خواهد  شد.

این مقام مسئول در پایان از همه علاقه مندان دعوت کرد جهت اطلاع بیشتر به امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن واقع در خیابان شهید بهشتی بالاتر از  پمپ بنزین، مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدا و یا به آدرس  ایمیل «fuman @ farhang.gov.ir» مراجعه و یا با شماره ٣۴٧٢٣١۵١ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است مراسم  سالگرد مرجع  عالیقدر  جهان  تشییع، حضرت آیت الله  بهجت فومنی  روز  پنجشنبه ٢٣  اردیبهشت ماه جاری در  مسجد ولی عصر «بالا محله» فومن برگزار و نمایشگاه  عکس  آفتاب  عرفان  از  سوی این  اداره  در محل  برگزاری  مراسم  مذکور  برگزار  می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از مشارکت این نهاد در اجرای برنامه های متعدد در این ماه و ماه خرداد با ادارات و فرمانداری خبر داد و گفت: در روز سوم خرداد و جشن پیروزی آزادی خرمشهر نیز نمایشگاه عکس و خوشنویسی برگزار می شود.

tel final1

Share