تداوم انتقادات باقری خطیبانی قبل از اعزام به سوریه

پروژه پیاده راه بیشتر فرنگی است تا فرهنگی/انتقاد از برنامه تلویزیونی مشترک شهرداری رشت و صدا و سیما/اسناد پاداش های مدیران شهرداری را من منتشر کردم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باقری خطیبانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:اسناد پاداش های مدیران شهرداری را من منتشر کرده ام و اگر شکایتی هست مسئله ای نیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در سال ۹۵ محمود باقری خطیبانی از اعضای این شورا اعلام کرد قصد دارد به عنوان مدافع حرم راهی سوریه شود.bagheri_9202

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ، باقری در سخنانی که در صحن شورا ایراد داشت ضمن اعلام مظلب فوق به انتقاد از عملکرد شهردار پرداخت و گفت : ثبات مدیریت در شهرداری رشت وجود ندارد چرا که در یک سال گذشته شاهد تغییر و تحولاتی زیادی در مدیریت شهرداری بوده ایم که علت آن مشخص نبوده که می توان گفت شهرداری رشت در این زمینه می تواند رکورد گینس را بشکند.

خطیبانی با اشاره به پروژه پیاده راه افزود : من مخالف پروژه پیاده راه سازی بودم پروژه ای که بیشتر باید آن فرنگی خواند تا فرهنگی و قرار بود با بودجه ۴ میلیاردی انجام شود با ۱۲ میلیارد هزینه به اتمام رسید ، انحراف بودجه ۳۰۰ درصدی در کجا و با چه مجوزی هزینه شده است.

این عضو شورای شهر رشت در ادامه طرح انتقادات خود اضافه کرد : آیا کف پوش سیمانی همان سنگ فرش است ؟ آیا در ادبیات ما سنگ را با سیمان تفاوتی نیست ؟ البته شاید کف پوش سیمانی منافع ما را آسانتر تامین کرده است.

وی با عنوان کردن برخی دیگر از مشکلات حوزه شهری رشت از جمله آلودگی رودخانه ها ، محیط زیست سراوان و تالاب عینک از برنامه تلویزیونی مشترک شهرداری رشت و صدا و سیمای مرکز گیلان انتقاد کرد و خواستار آن شد که رییس شورا در خصوص هزینه ای که برای این برنامه شده است تحقیق کند.

باقری خطیبانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:اسناد پاداش های مدیران شهرداری را من منتشر کرده ام و اگر شکایتی هست مسئله ای نیست.

وی افزود:آنچه که منتشر شده در مورد مدیران شهرداری مرکز بوده و اگر اسناد پاداش شهرداری های مناطق را نیز داشتم منتشر می کردم.

tel final1

Share