دیدار نوروزی استاندار گیلان با کارمندان

هر چه کارها به سمت مردمی تر شدن حرکت کند ماندگاری بیشتری خواهد داشت/در ارائه ی آمار و ارقام مبالغه نشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی با بیان اینکه مردم به دنبال تحقق برنامه های مسئولان هستند گفت : مردم برای اینکه از تحقق برنامه های مسئولان مطلع شوند اخبار و گزارش های عملکرد آنان را پیگیری می کنند از اینرو باید در سال جدید تلاش ها را بیشتر کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان صبح امروز در نخستین روز کاری در سال ۱۳۹۵ از ادارات کل و واحدهای مستقر در استانداری بازدید و ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از زحمات و تلاش کارکنان دولت در سال گذشته تاکید کرد :همه ی کارکنان دولت در گیلان برای تحقق شعار سال و اجرای راهبردهای دولت پشتکار لازم را داشته باشند تا بهتر از سال گذشته باشیم.
IMG_4641 دکتر نجفی در این بازدید که ابتدا از اداره کل روابط عمومی آغاز شد ضمن شنیدن مسائل و مشکلات کارکنان و گزارش مدیران کل ستادی از اقدامات سال گذشته و برنامه های سال جدید تاکید کرد : با تجربه ای که در سالهای گذشته اندوخته اید باید با پشتکار بیشتر تلاش کنیم تا وعده های دولت محقق شود .
استاندار گیلان خاطرنشان کرد : همه ی کارکنان دولت در گیلان برای تحقق شعار سال و اجرای راهبردهای دولت پشتکار لازم را داشته باشند تا بهتر از سال گذشته باشیم.
وی با اشاره به جایگاه استانداری گیلان به عنوان نماینده حاکمیت در استان گفت : عملکرد ما باید به گونه ای باشد تا همه به استانداری به عنوان خیمه سرافرازی نظاره کنند .
دکتر نجفی با اشاره به وظایف حاکمیتی ، اجرایی و نظارتی استانداری خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین موارد در اجرای برنامه های مختلف باید توجه به جنبه ی مردمی بودن آن باشد .
نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد : هر چه کارها به سمت مردمی تر شدن حرکت کند ماندگاری بیشتری خواهد داشت .
وی توجه به جنبه های مردمی کارها را در ارتقای شاخص های امنیتی نیز موثر دانست و گفت : گیلان یکی از امن ترین استانهای کشور محسوب می شود و به دلیل توجه به جنبه های مردمی و امنیت مناسب است که نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان بالا است .
استاندار گیلان همچنین با اشاره به مهم دانستن اطلاع رسانی صحیح از اقدامات نظام گفت : یکی از موارد ی که همواره از مدیران استان و روابط عمومی ها خواسته ام این است که در ارائه ی آمار و ارقام مبالغه نشود و به گونه ای به مردم منتقل گردد تا در صحت آن تردید نکنند .
نجفی با بیان اینکه مردم به دنبال تحقق برنامه های مسئولان هستند گفت : مردم برای اینکه از تحقق برنامه های مسئولان مطلع شوند اخبار و گزارش های عملکرد آنان را پیگیری می کنند از اینرو باید در سال جدید تلاش ها را بیشتر کنید .


tel final1

Share