با حضور معاون وزیر

«نوروز بازار» منطقه آزاد انزلی شروع به کار کرد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با حضور محمد امین سازگارنژاد معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور و رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان بازارچه صنایع دستی منطقه آزاد انزلی «نوروز بازار» رسماً شروع به کار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با حضور محمد امین سازگارنژاد معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور و رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بازارچه صنایع دستی منطقه آزاد انزلی «نوروز بازار» رسماً شروع به کار نمود.

NorozBazar1بعد از حضور در مراسم افتتاحیه که مشتمل بر برنامه های فرهنگی هنری و موسیقی فولکلور گیلانی بود، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور بهمراه رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی و مسئولین فنی حرفه ای و فعالین صنایع دستی استان گیلان از بخش های مختلف این نمایشگاه و بازارچه دیدار کرده و با هنرمندان حاضر در این بازارچه به گفتگو پرداختند.

در این بازارچه محصولات و صنایع دستی هنرمندان محدوده منطقه آزاد انزلی، استان گیلان و سایر استانهای کشور در ۴۲ غرفه مشتمل بر حصیربافی، رشتی دوزی، خراطی و منبت کاری، کتاب، پوشاک و عروسکهای ملبس به لباس بومی، عکاسی، سوغات و خوراکیهای محلی، گلیم و حصیربافی و …عرضه می شود.

حمایت از صنایع دستی از طریق ایجاد فضای مناسب در ایام نوروز به منظور عرضه مستقیم محصولات تولیدی، تبادل تجربیات میان هنرمندان فعال در این حوزه و آشنایی گردشگران با توانمندیها و تنوع صنایع دستی نقاط مختلف کشور از جمله مهمترین اهداف برپایی بازارچه نوروزبازار منطقه آزاد انزلی می باشد.

tel final1

Share