فرماندار فومن

منتخب قم سخنران یادواره شهدای طلبه و روحانی استان گیلان در فومن شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بزرگداشت شهدای طلبه و روحانی استان گیلان با محوریت حجت الاسلام شهید افتخاری در فومن برگزار می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن عصر روز گذشته در جلسه برگزاری یادواره شهید افتخاری و ۱۵۲ شهید طلبه استان گیلان که در فرمانداری فومن با حضور اعضای ستاد برگزار شد اظهار کرد: اقتدار ملی یک کشور و ملت بیشتر در بعد فرهنگی ظهور و بروز پیدا می کند.

photo_2016-04-05_20-21-44به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , فرماندار فومن با اشاره به اینکه اگر بنا باشد ما نگاهی از زاویه فرهنگی به جامعه اسلامی داشته باشیم طبیعتا باید فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس با برجستگی خاصی در فرهنگ عمومی جامعه ما بدرخشد گفت: این یادواره ها در هر شهرستانی با یک موضوع از قبیل ازادگان، دانش اموزان، بانوان و … برگزار می شود.

مومنی‌زاده افزود: یادواره طلاب و روحانیون شهید استان گیلان با محوریت شهید شاخص روحانی محمد حسن  افتخاری در راستای کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در شهرستان فومن برگزار می گردد.

فرماندار فومن با بیان اینکه تعظیم و تکریم شهدا بر عهده همه ماست، گفت: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی، عزت و افتخارمان در جهان را مدیون شهدا هستیم و ضرورت دارد که ما مقام این شهیدان را در طول تاریخ برای ابد در مملکت عزیز بشماریم.

مومنی‌زاده با اشاره به سوابق سیاسی، تاریخی، فرهنگی و انقلابی فومن تصریح کرد: مردم این شهرستان همانطور که در عرصه انقلاب پیشتاز بودند در تکریم شهدا هم پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت شهدای طلبه و روحانی گیلان با محوریت شهید افتخاری به میزبانی مردم شهرستان فومن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همه روسای ادارات و اصناف و آحاد مردم، فعالانه در این بزرگداشت حضور پیدا کنند.

فرماندار فومن از بخشداران مرکزی و سردار جنگل و شهرداران شهرهای فومن، ماسوله و ماکلوان و نیز از فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان و رواسای دانشگاها و ادارات خواست تا در جهت برگزاری بهتر این یادواره با همدلی و همزبانی گام های موثر را بردارند.

در این جلسه مقرر شد برگزاری یادواره در ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۳ فروردین با سخنرانی حجت السلام ذوالنور دبیر کنگره شهدای روحانی سراسر کشور و نماینده منتخب مردم قم در مجلس دهم، مداحی آقای وثوقی، مجری گری لطیفی و قرائت قرانی اقای حسن خواه صورت گیرد.

مومنی زاده از دعوت فرمانداری فومن از فرمانداران تمامی شهرستانهای استان خبر داد و گفت: امیدوارم این یادواره در شان و منزلت شهدای روحانی از جمله شهید شاخص روحانی شهرمان شهید افتخاری برگزار گردد.

photo_2016-04-05_20-22-00 photo_2016-04-05_20-22-03 photo_2016-04-05_20-22-07

tel final1

Share