سردار فضلی در دیدار با مادر شهیدان قناد: ایثار شهدا به‌واسطه فداکاری‌ها و تربیت مادرانشان است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه خون‌های مقدس شهدا به‌واسطه تربیت مادران شهدا است گفت: امروز اگر در سوریه و لبنان مقاومتی صورت می‌گیرد به‌واسطه سخنان و نگاه‌های صادقانه و تربیت مادران شهدا است.

۱۳۹۵۰۱۲۸۱۲۵۴۳۶۰۱۷۵۲۲۲۶۴به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم ,سردار علی فضلی ظهر امروز در دیدار با مادر شهیدان قناد که با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و خانواده شهیدان قناد برگزار شد  اظهار داشت: هر چه مادر می‌گویند برای خدا و عاقبت به‌خیری مردم است و امروز اگر در سوریه و لبنان مقاومتی صورت می‌گیرد به‌واسطه سخنان و نگاه‌های صادقانه و تربیت مادران شهدا است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه خون‌های مقدس و مجاهدت‌های شهدا به‌واسطه فداکاری‌ها و عظمت مادران شهدا است اظهار کرد: این مادران هستند که فرزندان خود را فدایی اسلام تربیت کردند و اگر اسلام نبود دلیلی نبود مادران شهدا فرزندانشان را تقدیم کنند.

مادر شهیدان قناد در این دیدار ضمن تبریک به‌مناسب ایام رجب و ولادت حضرت علی(ع)، گفت: متأسفانه بعضی از پایگاه‌های زرد جهت تشویش اذهان عمومی گام بر می‌دارند و که امیدوارم ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه کنگره ۸ هزار شهید گیلان، آبروی استان و آبروی مسئولان این نظام است بیان کرد: خانواده‌های شهدا از مسئولان انتظار دارند که کنگره در شأن شهدا و خانواده‌هایشان برگزار شود.

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت و عروس خانواده شهیدان قناد، ضمن تأکید بر سخنان مادر شهیدان قناد، اظهار داشت: رسانه‌ها در راستای هم‌دلی و هم‌زبانی که مقام معظم رهبری تأکید کردند عمل و از ایجاد تفرقه‌اندازی خودداری کنند و در جهت توسعه گام بردارند.

وی افزود: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شد، از رسانه‌ها و مردم  اقدام و عمل را از مسئولان مطالبه کنند تا مسئولان در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تلاش کنند.

tel final1

Share