در اولین جلسه شورا در سال 95

رفیعی نوده:در سال جدید از اجرای برنامه هایی که بار اضافی برای شهرداری دارد خودداری کنیم/تصویب یک فوریت لایحه خرید زمین برای احداث پارکینگ مکانیزه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سال ۹۵ به نام « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » نامگذاری شده است افزود : باید از اجرای برنامه هایی که بار اضافی برای شهرداری دارد و باعث مزاحمت مردم می شود و خروجی مناسب ندارد خودداری کنیم .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در سال ۹۵ با  انتقاد از شهرداری همراه بود و این بار برنامه افتتاحیه پروژه پیاده راه سوژه این انتقاد که از سوی رییس شورا عنوان شد.IMG_5629

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , رفعیی نوده گفت : در این مراسم جایگاه مختص اصحاب رسانه که در مدت عملیات اجرایی همراه آن بودند در نظر گرفته نشده بود و افرادی در ردیفهای جلویی مراسم نشسته بودند که نه ارتباطی به شهرداری و شورا داشتند و نه از مسوولین بودند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سال ۹۵ به نام « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » نامگذاری شده است افزود : باید از اجرای برنامه هایی که بار اضافی برای شهرداری دارد و باعث مزاحمت مردم می شود و خروجی مناسب ندارد خودداری کنیم .

در این جلسه همچنین یک فوریت لایحه خرید زمین برای احداث پارکینگ مکانیزه به تصویب رسید و طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

گفتنی است که بر اساس این لایحه ، شهرداری پس از خرید قطعه زمینی آن را به بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ مکانیزه واگذار خواهد کرد.

در این جلسه از خبرنگاران حوزه شورا به مناسبت سال نو با اهدای شاخه گلی تقدیر شد.

tel final1

Share