سرمربی ملوان

حق ما این نبود که با این شکل و با این شرایط بازی را از دست بدهیم/برانکو هم باید به داوری معترض باشد چون می‌خواهد توپ را به زمین ما بفرستد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد احمدزاده سرمربی ملوان هم از معترضین به داوری رضا کرمانشاهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه ،محمد احمدزاده با اعتراض به شکل قضاوت داور بازی مقابل پرسپولیس گفت:کامیابی‌نیا باید بعد از آن کارت زرد ۳ اخطار دیگر می‌گرفت اما داور این کار را انجام نداد و ضرر این تصمیم‌ها متوجه هواداران ملوان شد. دقیقه ۵۰ بازی اگر خطا روی مازیار زارع کارت قرمز نداشت ولی می‌توانست بازهم کارت زرد دوم را به نورالهی بدهد. البته آقای داور به من گفت این صحنه را ندیده است.

ahmadzade734543134766_lاحمدزاده ادامه داد: حق ما این نبود که با این شکل و با این شرایط بازی را از دست بدهیم. فیلم‌ بازی موجود است و کارشناسان حداقل دل ما را خوش نمی‌کنند که بگویند در این صحنه ملوان حق داشته و التیامی به قلب ما نمی‌دهند و هوای همکارشان را دارند. آقایان کارشناس! حداقل انصاف داشته باشید و بگویید که اشتباه شده، ما که سه امتیاز را دادیم اما بگویید که حق ملوان نادیده گرفته شده است.

سرمربی ملوان درباره اعتراض مشابه سرمربی پرسپولیس هم گفت: برانکو هم باید به داوری معترض باشد چون می‌خواهد توپ را به زمین ما بفرستد ولی تا کی باید این نوع داوری‌ها ادامه پیدا کند؟ ما باید تا پایان لیگ با این وضعیت پیش برویم و ملوان به اندازه کافی آسیب دیده و صدای ما به جایی نمی رسد و حق ما در این بازی نبود که به این شکل و این شرایط سه امتیاز را از دست بدهیم.

او درباره حضورش در پایان بازی داخل زمین چمن هم گفت: من داخل زمین رفتم تا مازیار را کنترل کنم که خدای نکرده مشکل دیگری پیش نیاید. من برای ایجاد آرامش در زمین به داخل چمن رفتم.

وی در خصوص چیدمان این تیم و بازیکنان جوانش گفت: طبق داشته‌های خودمان، نفرات را می‌چینیم. این بازیکنان تا آخرین لحظه زحمت خود را کشیدند و ضمن اینکه با این نیرویی که داریم، استفاده از این بازیکنان در این شرایط غیرطبیعی نیست. مطمئن باشید اگر شرایط استفاده از بازیکنان باتجربه بود، دریغ نمی‌کردیم. صادق محرمی در سمت راست بازی خوبی انجام داد و پرسپولیس را اذیت کرد. در ۱۵ دقیقه ابتدایی روی این بازیکن ۱۵ خطا انجام شد. نمی‌خواهم نظر شما را رد کنم و بازیکنان جوان در این جو ممکن است احساسی شوند، اما نمی‌توان از آنها انتظار را هم داشت که پخته عمل کنند و بازیکن باتجربه باشند. در حال حاضر داشته ما همین است.

وقتی خبرنگاران از احمدزاده درباره احتمال بقای ملوان در لیگ پرسیدند او جواب داد: شرایط ملوان و تغییرات را می‌بینید بنابراین باید امیدوار باشیم. هیچ بازی آسان نیست و ۹۰ دقیقه بازی جنگ بود و جنگ برابر در داخل زمین و جنگ نابرابر در قسمت دیگر زمین را ادامه می‌دهیم. آخر بازی هم آمدم و از بازیکنان ملوان تشکر کردم. پرسپولیس شرایط خوبی در لیگ دارد اما در نیمه دوم مثل نیمه اول پابه پای ما نیامدند. این دید من است. امیدوارانه می‌توانیم به بازی‌های بعدی نگاه کنیم و با خونسردی و کار و تلاش زیاد کار می‌کنیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم و باید امیدوار باشیم و به همه امید می‌دهم و انتظار دارم که با تمام وجود هوادار پشت تیم باشد که مطمنا هست.

tel final1

Share