گرد و خاک مجدد باقری خطیبانی در صحن شورا

برخی همکاران شورا چهره من را تخریب می کنند/سوال کردن و جواب خواستن جرم است؟/آیا انحراف ۳۰۰ درصدی از بودجه جرم است؟/واکنش باقری به یادداشت منتشر شده در دیارمیرزا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باقری گفت : جرم بنده چیست؛ سوال کردن و جواب خواستن ، آیا سوال پرسیدن در مورد خروجی پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دانشگاه شریف جرم است؟ آیا سوال درباره اینکه «داریک» همان دانشگاه شریف است جرم است؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باقری خطیبانی عضو شورای شهر رشت از تخریب چهره خود توسط برخی اعضای شورا گله کرد.

bagheri_1653به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,محمود باقری که در جلسه قبلی وعده عزیمت به سوریه را داده بود پس از شوقی به ایراد سخن پرداخت و ضمن گلایه از اینکه برخی همکارانش در شورای شهر چهره او را تخریب می کنند گفت: غیبت کننده نزد خدا از بزرگترین منافق است.
باقری گفت : جرم بنده چیست؛ سوال کردن و جواب خواستن ، آیا سوال پرسیدن در مورد خروجی پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دانشگاه شریف جرم است؟ آیا سوال درباره اینکه «داریک» همان دانشگاه شریف است جرم است؟
درخواست مجوز انحلال سازمان‌ها جرم است؟ آیا درخواست عزل مشاورین و انتصاب پست‌های غیرقانونی که بار مالی برای شهرداری دارد جرم است؟ آیا سوال پرسیدن درمورد چرایی فشار آوردن به رئیس املاک شهرداری برای خرید زمین مشخص برای پایانه شهرداری جرم است؟
این عضو شورا شهر رشت در ادامه با اشاره به یادداشت و عکس‌های کیوان بهمنش(اینجا) در دیارمیرزا که انتقاداتی درباره پروژه بافت مرکزی رشت مطرح کرده است گفت: «آقای بهمنش رسانه‌های طرفدار شهردار تو را منفجر خواهند کرد».
باقری در بیان سوالات خود بیان داشت: پرسیدن در مورد خرید ماشین برقی با کدام مجوز و با چه مبلغی، جرم است؟ آیا انحراف ۳۰۰ درصدی از بودجه جرم است؟
چرا باید کف پوش و سنگ جدول از کارخانه ای که خط تولیدش برای سال ۲۰۰۹ است تهیه شود وقتی سازمان عمران شهرداری با کیفیت بهتری این اقلام را تولید می‌کند.
وی طعنه ای هم به شهردار زد و گفت: خدا به تو لطف کرده و دوباره در مقام شهردار رشت قرار گرفته‌ای پس از این موقعیت استفاده کن. آقای ثابت قدم اشتباه نکن و تحت فشار افرادی قرار نگیر که روی شما منت می‌گذارند.

tel final1

 

Share