انهدام باند جعل اسناد رسمی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باندجعل اسناد رسمی در شهر رشت خبر داد.

۱جعل

 سرهنگ فرهاد فلاح کریمی گفت:در پی خبر واصله مبنی برتشکیل باند جعل انواع اسناد رسمی و مدارک دولتی توسط فردی ۲۹ ساله اهل و ساکن رشت، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ فلاح کریمی افزود:کارآگاهان این پلیس با استفاده از شگردهای پلیسی، نشانی محل کار متهم را شناسایی و پس از ورود و تفتیش محل کار متهم، مقادیر زیادی اسناد مربوط به طلاق و ازدواج، مدارک شناسائی وانواع اسناد دولتی و تعداد زیادی از مهر های دفاتر اسناد رسمی و سازمان های دولتی کشف و ضبط کردند.

فلاح کریمی اظهار داشت:در بازجوئی بعمل آمده متهم به بزه اتهامی اعتراف و بیان داشت تمامی اسناد و مدارک متعلق به وی بوده و با همکاری فردی ۳۱ ساله اهل و ساکن رشت، کسانی که در امر ازدواج – کار – صیغه نامه -کارت پایان خدمت و… مشکل داشتند با استفاده از اسناد جعلی کار آنها را انجام می داده است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان و دو نفر دیگر از همدستان متهم اول دستگیر و با تکمیل پرونده و قرار وثیقه روانه زندان شدنداز شهروندان خواست:ضمن هوشیاری در مواجهه با این گونه افراد سودجو،هرگونه مورد مشکوکی را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

tel final1

Share