مدیرکل راه وشهرسازی گیلان خبرداد

افزایش تردد در محورهای ارتباطی استان گیلان/رشد ۳.۳۵ درصدی آمار ترافیک ورودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی خاوری گفت:از تاریخ ۲۵ اسفند تا دوم فروردین۹۵ بیش از ۴۰۱ هزار و ۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل,۳۸۸ هزار و ۴۴۸ وسیله نقلیه، افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیر کل راه وشهرسازی گیلان از رشد ۳.۳۵ درصدی ترافیک ورودی طی یک هفته اخیر خبر داد.photo_2016-03-23_13-46-22
علی خاوری با اعلام این خبر گفت:از تاریخ ۲۵ اسفند تا دوم فروردین۹۵ بیش از ۴۰۱ هزار و ۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل,۳۸۸ هزار و ۴۴۸ وسیله نقلیه، افزایش یافته است.
وی افزود:این امار ۳.۳۵ درصد رشد را نشان می دهد و بیشترین آمار ورودی مربوط به آزادراه قزوین – رشت با ۲۳۳ هزار و ۹۳۳ خوردو بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل۲۰۳ هزار و ۸۲۲ خوردو معادل ۱۴.۸ درصد رشد داشته است.
مدیر کل راه وشهرسازی گیلان همچنین از رشد ۱۰.۲ درصدی آمار خروجی وسیله نقلیه در استان خبرداد و گفت:طی این مدت ۲۵۰ هزار و  ۹۳۹ وسیله نقلیه از محورهای ارتباطی استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲۷ هزار و  ۶۷۱ خودرو افزایش داشته است که این میزان معادل ۱۰.۲ درصد می باشد.
وی با اشاره به رشد تردد در محورهای ارتباطی استان گفت:در حال حاضر کلیه راهداران وگشت های راهداری در محورهای ارتباطی استان فعالیت دارند تا ضمن ارائه خدمات به مسافران وهموطنان گرامی,مشکلات احتمالی را مرتفع نمایند.

ی،
tel final1

Share