فرهی تکرمی خبرداد

۱۱ نقطه بحرانی دپوی زباله و پسماند در روستاهای شفت شناسایی شدند/ طرح تفکیک از مبداء پسماند در ۴۰ درصد از روستاهای شهرستان اجرائی شد/ جمع آوری ۱۰۰ درصدی پسماندهای بیمارستانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت در جلسه کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان از شناسایی ۱۱ نقطه بحرانی دپوی زباله و پسماند در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، پنجمین جلسه کارگروه پسماند شهرستان شفت در سال جاری به ریاست فرماندار شهرستان شفت برگزار شد .

 d58e1e97-9665-4cd3-94b8-8c67d75fd147   رئیس اداره محیط زیست شهرستان شفت گفت : در این جلسه کارگروه پسماند فرماندار شفت اظهار نمود طرح تفکیک از مبداء پسماند در ۴۰ درصد از روستاهای شهرستان اجرائی شده است .

    علی فرهی تکرمی با بیان اینکه متأسفانه هنوز در برخی از نقاط شهرستان با مشکل دپوی زباله مواجه هستیم از جمله این نقاط بحرانی روستاهای جیرده ، سیاهمزگی ، ملاسرا ، جیرده پسیخان ، کلاشم بالا ، کوزه گران ، لیشاوندان ، شالماء ، شادخال ، شالده و امامزاده ابراهیم می باشد که قصد داریم تا قبل از پایان سال و حضور مسافران و گردشگران در این نقاط با کمک بخشداران و دهیاران مناطق مذکور اقدام به پاکسازی نمائیم .

    وی ادامه داد : خوشبختانه صددرصد پسماندهای پزشکی بخش خصوصی و دولتی شهرستان ساماندهی شده است و در این خصوص مشکلی در شهرستان وجود ندارد و در جایگاه خوبی در استان قرار داریم .

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شفت افزود:از دیگر اقداماتی که قصد داریم در راستای طرح مسیر سبز اجرا کنیم پاکسازی کلیه مبادی ورودی و نقاط گردشگری شهرستان قبل از ایام نوروز می باشد .

tel final1

Share