رئیس هیات ژیمناستیک استان گیلان خبر داد:

کسب دو مدال مسابقات ژیمناستیک کشور توسط ورزشکار گیلانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک ورزشکار گیلانی موفق شد دو مدال رقابتهای ژیمناستیک قهرمانی پسران کشور را کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان ،یک ورزشکار گیلانی موفق شد دو مدال رقابتهای ژیمناستیک قهرمانی پسران کشور را کسب کند.۹

رئیس هیات ژیمناستیک استان گیلان گفت: در رقابتهای ژیمناستیک قهرمانی پسران کشور و انتخابی تیم ملی که در استان البرز جریان داشت، آرمین وطن خواه از استان گیلان دو مدال این دوره از رقابتها را کسب کرد.
کیانوش سقراطی افزود: در جریان این مسابقات ، آرمین وطن خواه ورزشکار گیلانی موفق شد در وسیله دارحلقه عنوان سوم و مدال برنز این رقابتها را تصاحب کند.
وی اظهار کرد : همچنین این ورزشکار شایسته گیلانی در وسیله بارفیکس نیز موفق ظاهر شد و توانست مدال برنز این دوره از رقابتها را برگردن بیاویزد تا مجموع مدالهای خود و استان گیلان را به عدد دو افزایش دهد.
رئیس هیات ژیمناستیک استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابتهای ژیمناستیک قهرمانی پسران کشور و انتخابی تیم ملی ، ۵۰ ورزشکار این رشته ورزشی از سراسر کشور به مدت دو روز در استان البرز با هم به رقابت پرداختند.

tel final1

Share